Όσο μεγαλώνω τόσο εκπλήσσομαι με την ευφυΐα όσων παίρνουν αποφάσεις που υποτίθεται θα πάνε τη χώρα ένα βήμα πιο μπροστά. Ειδικά διαβάζοντας πυροτεχνήματα όπως : "φαινόμενα ενδοσχολικής βίας ιδίως μεταξύ ενηλίκων και ανηλίκων μαθητών σε ημερήσια ΕΠΑΛ". Ή υπάρχει τελείως λανθασμένη πληροφόρηση περί των σχετικών "φαινομένων" ή υπάρχουν άλλοι λόγοι και έπρεπε να κατασκευαστούν διάφορα για να γίνει η απόκρυψη της πραγματικότητας.
Δεν θα μπω καν στο γεγονός της κατάφωρης παραβίασης Συνταγματικών Δικαιωμάτων περί Ισότητας και ένα σωρό ακόμα παραβιάσεων της ανθρώπινης υπόστασης, όπως π.χ. το δικαίωμα στην εκπαίδευση, στο δικαίωμα δεύτερης ευκαιρίας ή ειδικότητας, στην Κοινωνική Δικαιοσύνη, κάνοντας απίστευτες διακρίσεις ανάμεσα σε μαθητές ΓΕΛ και ΕΠΑΛ σε όλα τα επίπεδα ... Αλλά για πιο Σύνταγμα μιλάμε ?? ... αυτό που το έχετε κάνει κουρέλι ούτως ή άλλως.
Υποχρεωτική φοίτηση συγκεκριμένων κατηγοριών πολιτών από μια ηλικία και επάνω σε νυχτερινά ΕΠΑΛ που δεν υπάρχουν, αποτελεί μια ακόμα πατέντα και πρωτοτυπία της νεοελληνικής πολιτικής πραγματικότητας. Αλλά και να υπήρχαν, αυτό δεν αναιρεί όλα τα πιο πάνω.
Ως μαθητής - πολύ μεγαλύτερος των 17 ετών - που φοιτώ σε ημερήσιο ΕΠΑΛ,μεταξύ πολλών άλλων επίσης μεγαλύτερων των 17 ετών μαθητών, έχω διαπιστώσει πως οι μεγαλύτεροι προσφέρουν πολλά περισσότερα από τα εμφανή. Λόγω ωριμότητας,εμπειρίας αλλά και συνειδητής φοίτησης, αφενός πολλές φορές βοηθούν το έργο των ίδιων των καθηγητών, αφετέρου κρατούν ισορροπίες τόσο μέσα στην τάξη, όσο και στον προαύλιο χώρο.
Για το αν υπάρχουν θέματα που αφορούν την εν γένη λειτουργία και οργάνωση των ΕΠΑΛ ? Φυσικά και υπάρχουν, αλλά η λύση τους βρίσκεται αλλού και όχι στα 2 αυτά άρθρα.
Μήπως τον τίτλο Δια Βίου Μάθησης να τον επανεξετάσετε ?
Όσο μεγαλώνω τόσο εκπλήσσομαι με την ευφυΐα όσων παίρνουν αποφάσεις που υποτίθεται θα πάνε τη χώρα ένα βήμα πιο μπροστά. Ειδικά διαβάζοντας πυροτεχνήματα όπως : "φαινόμενα ενδοσχολικής βίας ιδίως μεταξύ ενηλίκων και ανηλίκων μαθητών σε ημερήσια ΕΠΑΛ". Ή υπάρχει τελείως λανθασμένη πληροφόρηση περί των σχετικών "φαινομένων" ή υπάρχουν άλλοι λόγοι και έπρεπε να κατασκευαστούν διάφορα για να γίνει η απόκρυψη της πραγματικότητας. Δεν θα μπω καν στο γεγονός της κατάφωρης παραβίασης Συνταγματικών Δικαιωμάτων περί Ισότητας και ένα σωρό ακόμα παραβιάσεων της ανθρώπινης υπόστασης, όπως π.χ. το δικαίωμα στην εκπαίδευση, στο δικαίωμα δεύτερης ευκαιρίας ή ειδικότητας, στην Κοινωνική Δικαιοσύνη, κάνοντας απίστευτες διακρίσεις ανάμεσα σε μαθητές ΓΕΛ και ΕΠΑΛ σε όλα τα επίπεδα ... Αλλά για πιο Σύνταγμα μιλάμε ?? ... αυτό που το έχετε κάνει κουρέλι ούτως ή άλλως. Υποχρεωτική φοίτηση συγκεκριμένων κατηγοριών πολιτών από μια ηλικία και επάνω σε νυχτερινά ΕΠΑΛ που δεν υπάρχουν, αποτελεί μια ακόμα πατέντα και πρωτοτυπία της νεοελληνικής πολιτικής πραγματικότητας. Αλλά και να υπήρχαν, αυτό δεν αναιρεί όλα τα πιο πάνω. Ως μαθητής - πολύ μεγαλύτερος των 17 ετών - που φοιτώ σε ημερήσιο ΕΠΑΛ,μεταξύ πολλών άλλων επίσης μεγαλύτερων των 17 ετών μαθητών, έχω διαπιστώσει πως οι μεγαλύτεροι προσφέρουν πολλά περισσότερα από τα εμφανή. Λόγω ωριμότητας,εμπειρίας αλλά και συνειδητής φοίτησης, αφενός πολλές φορές βοηθούν το έργο των ίδιων των καθηγητών, αφετέρου κρατούν ισορροπίες τόσο μέσα στην τάξη, όσο και στον προαύλιο χώρο. Για το αν υπάρχουν θέματα που αφορούν την εν γένη λειτουργία και οργάνωση των ΕΠΑΛ ? Φυσικά και υπάρχουν, αλλά η λύση τους βρίσκεται αλλού και όχι στα 2 αυτά άρθρα. Μήπως τον τίτλο Δια Βίου Μάθησης να τον επανεξετάσετε ?