Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Στέλλα | 4 Μαΐου 2020, 16:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα συνεπάγεται την υποβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και την απώλεια χιλιάδων θέσεων εργασίας για τους εκπαιδευτικούς. Επί σειρά ετών εργάζομαι ως αναπληρώτρια σε νηπιαγωγεία του τόπου μου, όπου άλλοτε είχα 15, άλλοτε 19 και άλλοτε 22 μαθητές. Από την εμπειρία μου, λοιπόν, έχω διαπιστώσει ότι όσο περισσότερα είναι τα παιδιά, τόσο δυσχεραίνεται η παιδαγωγική πράξη. Υπάρχει δυσκολία εκ μέρους του εκπαιδευτικού στον συντονισμό πολλών και πολυάριθμων ομάδων εργασίας κατά την ομαδοσυνεργατική διδασκαλία. Υπάρχει δυσκολία στην εξατομικευμένη διδασκαλία, όπου ο εκπαιδευτικός επιβάλλεται ν’ ασχοληθεί με τις ιδιαίτερες δυσκολίες που τυχόν παρουσιάζει κάποιο παιδί ενώ παράλληλα πρέπει να επιβλέπει και να φροντίζει για την ασφάλεια των υπολοίπων. Τέλος, η παρακολούθηση ενός μεγάλου αριθμού μαθητών στη διάρκεια του διαλείμματος δημιουργεί πρόσθετο άγχος στον εκπαιδευτικό στην προσπάθειά του να διασφαλίσει την ασφάλειά τους