Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αλεξανδρα | 4 Μαΐου 2020, 16:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΠΑΡΑΔΕΚΥΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΚΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ !Η αύξηση των παιδιών ανά τάξη είναι απαράδεκτη από κάθε άποψη, επιστημονική, παιδαγωγική, συναισθηματική των παιδιών, πρακτική.. Δείχνει μόνο μια διάθεση να βγουν οι αριθμοί όπως πρέπει, δηλαδή να γίνουν περικοπές πάσει θυσία. Σε καιρό πανδημίας και εν αναμονή δεύτερου κύματος όλοι περιμέναμε μείωση και όχι αύξηση. Γνωρίζει αλήθεια κάποιος στο υπουργείο την λειτουργία του νηπιαγωγείου;; Τις ανάγκες των παιδιών;; Την εκπαιδευτική διαδικασία; Τους σχολικούς χώρους όπου τα παιδια εκτός των παιδαγωγικών δράσεων , τωνε, κοιμούνται, παίζουν και αλληλοεπιδρούν ;; Το επιχείρημα ότι γίνονταν εικονικές εγγραφές και λειτουργούσαν τμήματα με πολύ λίγα παιδιά και ότι αυτό καταπολεμάται με το νομοσχέδιο αυτό είναι παντελώς ανυπόστατο και αποδεικνύει ότι ο νομοθέτης δεν γνωρίζει (ή προσποιείται ότι δεν γνωρίζει) καν την πλατφόρμα myschool στην οποία είναι περασμένοι όλοι οι μαθητές.