Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σοφία | 4 Μαΐου 2020, 17:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι η αύξηση του αριθμού των μαθητών σε κάθε τμήμα είναι εντελώς αντιπαιδαγωγική! Η κίνηση αυτή δεν συμβάλλει στην βελτίωση και την διευκόλυνση της εκπαιδευτικής και μαθησιακής διαδικασίας. Αντιθέτως την δυσχεραίνει και μόνο εμπόδια μπορεί να δημιουργήσει. Σε ένα τέτοιο πλαίσιο ο εκπαιδευτικός δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του κάθε μαθητή. Αρκετοί μαθητές δεν θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν στο μάθημα. Επομένως, χάνεται και ο σκοπός της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ακόμη, πρέπει να ληφθούν υπόψη και οι χιλιάδες θέσεις εργασίας που θα χαθούν, καθώς ο μεγαλύτερος αριθμός μαθητών σε κάθε τμήμα, συνεπάγεται την ύπαρξη λιγότερων τμημάτων ανά σχολείο και επομένως λιγότερων εκπαιδευτικών. Είναι ανάγκη να επανεξεταστεί το συγκεκριμένο άρθρο!!!