Έχοντας διδάξει για δεκαετίες στο ΑΠΘ αλλά και σε πολλά Πανεπιστήμια στον πλανήτη, όπως επίσης έχοντας διευθύνει επιστημονικά και διοικητικά σε Εθνικό αλλά και Παγκόσμιο επίπεδο πολυεθνικές ομάδες επιστημόνων, πιστεύω ότι ο γνώμονας των αποφάσεων κάθε διοικητικής αρχής είναι η βελτιστοποίηση των παραμέτρων που αυξάνουν την συνολική επίδοση ενός συστήματος.
Εν προκειμένω, οι δομικές αλλαγές που προτείνεται για το ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΣΠΘ), είναι απολύτως βέβαιον ότι θα κάμψουν την συνολική επίδοση του Σχολείου αυτού.
Οι μέχρι σήμερα επιτυχίες του ΠΣΠΘ, με όποιον δείκτη και εάν τις εκφράσετε είναι ανυπολόγιστα θετικές για το σύνολο της κοινωνίας και της χώρας. Οποιαδήποτε δομική αλλαγή θα όχι μόνον αρνητικό αποτέλεσμα.
Εάν υπάρχουν δυσλειτουργίες, διορθώστε αυτές, όχι τις δομές που επέτρεψαν την φοβερή αυτή άνθιση. Νομίζω ότι είναι προφανές.
Γ. Σεργιάδης Καθηγητής ΑΠΘ Πολυτεχνική Σχολή
Έχοντας διδάξει για δεκαετίες στο ΑΠΘ αλλά και σε πολλά Πανεπιστήμια στον πλανήτη, όπως επίσης έχοντας διευθύνει επιστημονικά και διοικητικά σε Εθνικό αλλά και Παγκόσμιο επίπεδο πολυεθνικές ομάδες επιστημόνων, πιστεύω ότι ο γνώμονας των αποφάσεων κάθε διοικητικής αρχής είναι η βελτιστοποίηση των παραμέτρων που αυξάνουν την συνολική επίδοση ενός συστήματος. Εν προκειμένω, οι δομικές αλλαγές που προτείνεται για το ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΣΠΘ), είναι απολύτως βέβαιον ότι θα κάμψουν την συνολική επίδοση του Σχολείου αυτού. Οι μέχρι σήμερα επιτυχίες του ΠΣΠΘ, με όποιον δείκτη και εάν τις εκφράσετε είναι ανυπολόγιστα θετικές για το σύνολο της κοινωνίας και της χώρας. Οποιαδήποτε δομική αλλαγή θα όχι μόνον αρνητικό αποτέλεσμα. Εάν υπάρχουν δυσλειτουργίες, διορθώστε αυτές, όχι τις δομές που επέτρεψαν την φοβερή αυτή άνθιση. Νομίζω ότι είναι προφανές. Γ. Σεργιάδης Καθηγητής ΑΠΘ Πολυτεχνική Σχολή