Έχω μπερδευτεί με την αξιολόγηση του τι είναι σημαντικό και τι όχι και ποια μερίδα ανθρώπων αφορά. Αξιολογήσαμε ώς σημαντικό τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στη β'βαθμια εκπαίδευση και ως αποτελεσματική την εφαρμογή της και είδαμε ότι αυτή απουσιάζει από τις μικρότερες σχολικές βαθμίδες; Πιστεύω ότι δημιουργούμε ένα σχολείο που δεν είναι πια σχολείο καθώς η ουσιαστική γνώση, η κριτική ικανότητα και οι αξίες των μαθητών φθίνουν γεωμετρικά τα τελευταία 10, 20, ... χρόνια. Ενα σχολείο που έχει απαξιωθεί στα μάτια γονιών και μαθητών και σκεφτόμαστε ότι αυτό που λείπει είναι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο δημοτικό και νηπαιγωγείο; Καταλαβαίνουμε ότι έχουμε χάσει το στόχο εδώ και χρόνια; Ας ανασυνταχθούμε συνολικά μήπως και το σώσουμε. Κινδυνεύουν τα παιδιά μας και μαζί μ' αυτά η κοινωνία μας, σήμερα, αύριο ...
Έχω μπερδευτεί με την αξιολόγηση του τι είναι σημαντικό και τι όχι και ποια μερίδα ανθρώπων αφορά. Αξιολογήσαμε ώς σημαντικό τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στη β'βαθμια εκπαίδευση και ως αποτελεσματική την εφαρμογή της και είδαμε ότι αυτή απουσιάζει από τις μικρότερες σχολικές βαθμίδες; Πιστεύω ότι δημιουργούμε ένα σχολείο που δεν είναι πια σχολείο καθώς η ουσιαστική γνώση, η κριτική ικανότητα και οι αξίες των μαθητών φθίνουν γεωμετρικά τα τελευταία 10, 20, ... χρόνια. Ενα σχολείο που έχει απαξιωθεί στα μάτια γονιών και μαθητών και σκεφτόμαστε ότι αυτό που λείπει είναι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο δημοτικό και νηπαιγωγείο; Καταλαβαίνουμε ότι έχουμε χάσει το στόχο εδώ και χρόνια; Ας ανασυνταχθούμε συνολικά μήπως και το σώσουμε. Κινδυνεύουν τα παιδιά μας και μαζί μ' αυτά η κοινωνία μας, σήμερα, αύριο ...