Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Αξιότιμη κα Υφυπουργέ,
Το άρθρο 18 αιφνιδίασε όχι μόνο τους ενδιαφερόμενους μαθητές και οικογένειές τους, αλλά και απόφοιτους, εκπαιδευτικούς και άλλους πολίτες που αντιλήφθηκαν τη συγκεκριμένη διάταξη.
Διαβάζοντας τα σχόλια αποτυπώνονται η απορία, η ματαίωση και η ανάγκη προσφυγής στην αίσθηση δικαίου. Επιχειρήματα παιδαγωγικά, κοινωνικά, νομικά κατατέθηκαν - όλα ενάντια στην εφαρμογή αυτού.
Παρακαλώ αξιολογήστε τα αντανακλαστικά κυρίως των παιδιών να διεκδικήσουν το σχολείο τους. Παιδιών που επενδύουν, χωρίς καμία επιπλέον στήριξη από το κράτος (κάτι που ισχύει για τα καλλιτεχνικά ή μουσικά σχολεία) τα όνειρα και τις προσπάθειές τους στο αγαθό της παιδείας. Παιδιών που διακρίνονται με την υποστήριξη των καθηγητών τους σε πανελλήνιους και ευρωπαϊκούς διαγωνισμούς, όχι από αγωνία απόδειξης της αριστείας τους, αλλά από φιλομάθεια και κίνητρο για υψηλούς στόχους.
Μην απογοητεύσετε αυτά τα παιδιά. Κι αν το κάνετε σκεφτείτε πως θα παρουσιάσετε το ενδεχόμενο αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος σε μαθητές που θα βιώσουν ως ποινή την επιλογή τους να αριστεύσουν.
Σε μία περίοδο κρίσης και αγωνίας λόγω COVID, το Άρθρο 18 επέτεινε το άγχος για τη συνέχεια του σχολείου, στην κατά τα άλλα διακεκριμένη ομάδα των μαθητών των προτύπων γυμνασίων.
Κα Κεραμέως, κα Ζαχαράκη, ο αιφνιδιασμός και η αμφισβήτηση δεν καλλιεργούν την εμπιστοσύνη – σχέση για την οποία όλοι, κράτος και πολίτες προσπαθήσαμε πολύ και αποτέλεσε τη σανίδα σωτηρίας της χώρας μας κατά την κρίση της παγκόσμιας πανδημίας. Εμπιστευτείτε τα πρότυπα σχολεία, αναγνωρίστε τη δυναμική των μαθητών τους και στηρίξτε το όνειρό τους που είναι το σχολείο τους. Κόπιασαν άλλωστε γι’ αυτό και τώρα μέσω της διαβούλευσης αγωνίζονται σθεναρά για να το κρατήσουν.
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Αξιότιμη κα Υφυπουργέ, Το άρθρο 18 αιφνιδίασε όχι μόνο τους ενδιαφερόμενους μαθητές και οικογένειές τους, αλλά και απόφοιτους, εκπαιδευτικούς και άλλους πολίτες που αντιλήφθηκαν τη συγκεκριμένη διάταξη. Διαβάζοντας τα σχόλια αποτυπώνονται η απορία, η ματαίωση και η ανάγκη προσφυγής στην αίσθηση δικαίου. Επιχειρήματα παιδαγωγικά, κοινωνικά, νομικά κατατέθηκαν - όλα ενάντια στην εφαρμογή αυτού. Παρακαλώ αξιολογήστε τα αντανακλαστικά κυρίως των παιδιών να διεκδικήσουν το σχολείο τους. Παιδιών που επενδύουν, χωρίς καμία επιπλέον στήριξη από το κράτος (κάτι που ισχύει για τα καλλιτεχνικά ή μουσικά σχολεία) τα όνειρα και τις προσπάθειές τους στο αγαθό της παιδείας. Παιδιών που διακρίνονται με την υποστήριξη των καθηγητών τους σε πανελλήνιους και ευρωπαϊκούς διαγωνισμούς, όχι από αγωνία απόδειξης της αριστείας τους, αλλά από φιλομάθεια και κίνητρο για υψηλούς στόχους. Μην απογοητεύσετε αυτά τα παιδιά. Κι αν το κάνετε σκεφτείτε πως θα παρουσιάσετε το ενδεχόμενο αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος σε μαθητές που θα βιώσουν ως ποινή την επιλογή τους να αριστεύσουν. Σε μία περίοδο κρίσης και αγωνίας λόγω COVID, το Άρθρο 18 επέτεινε το άγχος για τη συνέχεια του σχολείου, στην κατά τα άλλα διακεκριμένη ομάδα των μαθητών των προτύπων γυμνασίων. Κα Κεραμέως, κα Ζαχαράκη, ο αιφνιδιασμός και η αμφισβήτηση δεν καλλιεργούν την εμπιστοσύνη – σχέση για την οποία όλοι, κράτος και πολίτες προσπαθήσαμε πολύ και αποτέλεσε τη σανίδα σωτηρίας της χώρας μας κατά την κρίση της παγκόσμιας πανδημίας. Εμπιστευτείτε τα πρότυπα σχολεία, αναγνωρίστε τη δυναμική των μαθητών τους και στηρίξτε το όνειρό τους που είναι το σχολείο τους. Κόπιασαν άλλωστε γι’ αυτό και τώρα μέσω της διαβούλευσης αγωνίζονται σθεναρά για να το κρατήσουν.