Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Βίκυ Δ. | 4 Μαΐου 2020, 17:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Κοινωνιολογία είναι μία επιστήμη πολύ σημαντική που βοηθάει τον πολίτη στην αντιμετώπιση των κοινωνικών προβλημάτων, και οχι μόνο, με την ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας. Οι κοινωνίες για να αναπτυχθούν και να εξελιχθούν χρειάζονται σκεπτόμενους πολίτες. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα ήταν υποδουλωμένες, αφού θα επικρατούσε ο Νόμος της Ζούγκλας, ο Νόμος του Ισχυρού. Στις μέρες μας υπάρχουν πολλά κοινωνικά προβλήματα, Ανομία (Ντυρκέμ-Μέρτον), Αυτοκτονίες (Ντυρκέμ), Μεταναστευτικό, Ρατσισμός- Bulling, Οικονομικά (Κοινωνιολογία της Οικονομίας-Max Weber-) κ.α. Η επιστήμη της Κοινωνιολογίας βοηθάει πέρα από κάθε άλλη φορά στην αντιμετώπιση αυτών. Θα ήταν μεγάλο λάθος προς τους μαθητές, αλλά και στο ευρύτερο κοινωνικό΄σύνολο μακροπρόθεσμα (αφού οι σημερινοί μαθητές απαρτίζουν το μέλλον της κάθε χώρας),να μην διδάσκεται το μάθημα της Κοινωνιολογίας στα σχολεία από έμπειρους και επιστημονικά καταρτισμένους κοινωνικούς επιστήμονες. Εάν κάποιος μελετήσει τα προγράμματα σπουδών των Ελληνικών Σχολών, θα διαπιστώσει ότι πάνω από τις μισές, και όχι μόνο ανθρωπιστικές σχολές,έχουν την Κοινωνιολογία ως Διδασκόμενο Μάθημα. Η κατάργησή της λοιπόν, ως Πανελλαδικός Εξεταζόμενο Μάθημα, θα είναι σαν να καταργείται η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ.