Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ν. ΝΙΚΟΛΌΠΟΥΛΟΣ | 26 Νοεμβρίου 2009, 13:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ, το γεγονός πως υπάρχουν ακόμα σχολεία οφείλεται ΚΑΙ σε εκείνους που δεν ρώτησαν εσένα και εμένα και ΕΚΑΝΑΝ 3 ΚΑΙ 4 ΠΑΙΔΙΑ!!! Είναι απαράδεκτος αυτός ο τρόπος της διαβούλευσης... να βάζεται τους εκπαιδευτικούς να τρώγονται μεταξύ των. Εξηγήστε μου σας παρακαλώ γιατί να θεωρείται εξ αρχής ακατάλληλος εκείνος που μεγαλώνει σε μια δύσκολη από πολλές απόψεις εποχή 3 παιδιά για να μορφώσει- εφ όσον διαθέτει ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΤΥΧΙΟ με εσένα και εμένα- τα παιδιά μας; Εξήγησε μου σε παρακαλώ γιατί πρέπει να θεωρείται ακατάλληλος κάποιος που ΕΧΕΙ παιδιά- και στερείται ανέσεων και χρόνου για να ασκεί ανέξοδη κριτική- από το να ασκήσει το λειτούργημα του εκπαιδευτικού το οποίο του το στέρησε όχι το ΑΣΕΠ αλλά ο χρόνος που δεν του περίσσευε για να αφιερώσει προκειμένου να συμμετέχει σε διαγωνισμό; Ελπίζω ειλικρινά να συμφωνήσουμε πως η επιλογή του καλού εκπαιδευτικού δεν είναι αποτέλεσμα ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ επετηρίδας, ΑΣΕΠ, πολυτεκνίας η απλού ρουσφετιού Σε όλες τις περιπτώσεις δεν εξασφαλίζεται η καταλληλότητα δια μαγείας Αλλά αν όλες έχουν σημεία μελανά σχολείο Ταυτόχρονα όμως κριτικές του τύπου Ας μην έκαναν παιδιά, όχι μόνο αναιρούν το αντικείμενο της κουβέντας μας, γιατί λιγότερα παιδιά είναι λιγότερα σχολεία και λιγότερη Ελλάδα, αλλά ενισχύουν την εικόνα απαξίωσης του λειτουργήματος μας από την κοινωνία Εκπαιδευτικός Α/θμιας Εκπαίδευσης