Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Πολύβιος | 4 Μαΐου 2020, 17:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όλα τα επιχειρήματα υπέρ των Λατινικών είναι σαθρά: 1.Μιλάμε για τη χρησιμότητα των Λατινικών και χτίζουμε επιχείρημα για τις κλασσικές σπουδές και ξεχνάμε το βασικό. Έμαθε ποτέ κανείς ξένη γλώσσα σε 8 μήνες, στο σχολείο; Με 30 κείμενα; ΣΟΒΑΡΑ; 2. Στο παν.μιο όλοι αποφεύγουν τα λατινικά. Γιατί άραγε; 3.Στο πεδίο που βρίσκονται τα Λατινικά, οι σχολές που τα χρειάζονται είναι πολύ λιγότερες συγκριτικά με την Κοινωνιολογία. Συντριπτικά λιγότερες σχολές έχουν Λατινικά ως υποχρεωτικό μάθημα στο πρόγραμμα σπουδών τους σε σχέση με την Κοινωνιολογία. 4.Τα Λατινικά προσφέρονται ακόμα και τώρα ως επιλεγόμενο μάθημα. Γιατί δεν το επιλέγει κανείς;