Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Βάσια | 4 Μαΐου 2020, 17:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο διαχωρισμός των επιστημονικών αντικειμένων σε προοδευτικά ή συντηρητικά είναι λάθος. Όποιος υποστηρίζει κάτι τέτοιο υπηρετεί άλλους είδους στοχεύσεις. Θεωρώ ότι ο τρόπος διδασκαλίας και εξέτασης των Λατινικών λίγα πράγματα προσφέρει στους μαθητές και τις μαθήτριες και προωθεί έντονα την αποστήθιση. Χρειάζεται ριζική αναθεώρηση της διδακτικής τους προσέγγισης. Πιστεύω ότι η Κοινωνιολογία πρέπει να παραμείνει ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα καθώς φέρνει σε επαφή τους μαθητές και τις μαθήτριες με θέματα που απασχολούν τις σύγχρονες κοινωνίες και προάγει την κριτική σκέψη.