Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1β) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο εγγραφής των μαθητών σ’ αυτάΣχόλιο του χρήστη Ανδρέας Δρίβας | 16 Ιανουαρίου 2011, 02:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συγκρότηση ΣΩΜΑΤΟΣ εξειδικευμένων εκπαιδευτικών, που αξιολογούν τους μαθητές (μετά από πρόταση του αντίστοιχου Δασκάλου ή μετά από αίτηση του γονέα) στην Α' και Δ' Δημοτικού και σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου-Λυκείου. Η αξιολόγηση γίνεται ΜΟΝΟ με τη σύμφωνη γνώμη, αλλά και την ενεργό συμμετοχή των γονέων. Απαραίτητα στην αξιολόγηση υπάρχει ατομική συνέντευξη με το παιδί, αλλά και γνωριμία με τον άμεσο κοινωνικό του περίγυρο. Η αξιολόγηση μπορεί να συμπληρωθεί με λειτουργία ειδικών "θερινών σχολείων" για προικισμένα-ταλαντούχα παιδιά από την Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό, όπου διερευνάται λεπτομερώς τα ειδικά χαρακτηριστικά του ταλέντου τους. Το ΣΩΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ λειτουργεί με την επιστημονική ευθύνη ειδικού Εθνικού ΦΟΡΕΑ, που συντονίζει όλες τις δράσεις (σε Εθνικό επίπεδο) για τα προικισμένα παιδιά. ΠΡΟΣΟΧΗ: Α-Π-Α-Ρ-Α-Ι-Τ-Η-Τ-Η προϋπόθεση ο μεσο / μακρο-πρόθεσμος σχεδιασμός, άρα η ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗ συμφωνία για τον τρόπο και το πλαίσιο λειτουργίας του ΦΟΡΕΑ πανεθνικής εμβέλειας. Το ταλέντο, είναι πλουτοπαραγωγική πηγή για τη χώρα, έστω και αν μεγαλουργεί στο εξωτερικό. Το ταλέντο έχει ισχυρό δεσμό με την Ελλάδα, όλα τα ξένα ΑΕΙ το γνωρίζουν.