Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Ιωσήφ Π.Μ. | 4 Μαΐου 2020, 17:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προσυπογράφω στο σχόλιο του κ. Βιβλάκη, καθηγητή της Θεατρολογίας του Ε.Κ.Π.Α. Αλήθεια, ενώ όλα τα μαθήματα κάπως διευθετούνται με αυξομειώσεις ωρών/τάξη/εβδομάδα, αναρωτιέμαι εάν η παντελής απουσία της Θεατρικής παιδείας, αποτελεί κάποιου είδους απαγόρευση. Ποιος είναι ο ιθύνων νους, που σκέφτηκε "καλύτερα να λείψει η Θεατρική Αγωγή από τα παιδιά από τα 10 έως τα 15 τους χρόνια"; Με ποιο επιχείρημα ώστε να πείσει και να αποφασιστεί κάτι τέτοιο; Κι έκτοτε, οι παρόντες σχεδιαστές του νόμου τι έλαβαν σχετικά υπόψιν τους για τη διατήρηση μίας τέτοιας ιδέας; Το Θέατρο αποτελεί την ελάχιστη εκπροσώπηση όλων των παραστατικών τεχνών στο σχολείο, δηλαδή του Χορού και του Κινηματογράφου, οι οποίες τέχνες απουσιάζουν από την υποχρεωτική εκπαίδευση. Το Θέατρο είναι η μοναδική Τέχνη αναπαράστασης μέσω του ανθρώπινου σώματος στο σχολείο μέχρι τώρα και θα πρέπει να ενισχυθεί.