Παντελής έλλειψη αναφοράς σε Πειραματικά Επαγγελματικά Λύκεια, κάτι το οποίο αποτελούσε και προεκλογική δέσμευση της σημερινής κυβέρνησης (αναγράφεται και τονίζεται στο πρόγραμμα παιδείας της ΝΔ η αναγκαιότητα επέκτασης και ο τρόπος λειτουργίας του θεσμού αυτού και στα Επαγγελματικά Λύκεια).
Θεωρούμε ως έμπρακτη απόδειξη του ενδιαφέροντος της σημερινής κυβέρνησης και του ίδιου του Πρωθυπουργού, την αναγκαιότητα στήριξης της επαγγελματικής εκπαίδευσης ως μοχλού ανάπτυξης της χώρας μέσω και της άμεσης ίδρυσης Πρότυπων και Πειραματικών ΕΠΑΛ σε όλους τους νομούς της χώρας, ξεκινώντας από τους νομούς που λειτουργεί η ΑΣΠΑΙΤΕ και τα Παραρτήματά της, με τα οποία κατά προτεραιότητα θα πρέπει να είναι άμεσα συνδεμένα μιας και το ίδρυμα αυτό αποτελεί εδώ και 60 χρόνια το μοναδικό φορέα σε επίπεδο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης το οποίο παράγει εκπαιδευτικούς για τις ανάγκες της επαγγελματικής εκπαίδευσης.
Παντελής έλλειψη αναφοράς σε Πειραματικά Επαγγελματικά Λύκεια, κάτι το οποίο αποτελούσε και προεκλογική δέσμευση της σημερινής κυβέρνησης (αναγράφεται και τονίζεται στο πρόγραμμα παιδείας της ΝΔ η αναγκαιότητα επέκτασης και ο τρόπος λειτουργίας του θεσμού αυτού και στα Επαγγελματικά Λύκεια). Θεωρούμε ως έμπρακτη απόδειξη του ενδιαφέροντος της σημερινής κυβέρνησης και του ίδιου του Πρωθυπουργού, την αναγκαιότητα στήριξης της επαγγελματικής εκπαίδευσης ως μοχλού ανάπτυξης της χώρας μέσω και της άμεσης ίδρυσης Πρότυπων και Πειραματικών ΕΠΑΛ σε όλους τους νομούς της χώρας, ξεκινώντας από τους νομούς που λειτουργεί η ΑΣΠΑΙΤΕ και τα Παραρτήματά της, με τα οποία κατά προτεραιότητα θα πρέπει να είναι άμεσα συνδεμένα μιας και το ίδρυμα αυτό αποτελεί εδώ και 60 χρόνια το μοναδικό φορέα σε επίπεδο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης το οποίο παράγει εκπαιδευτικούς για τις ανάγκες της επαγγελματικής εκπαίδευσης.