Ως φιλόλογος, χαίρομαι για τη διόρθωση που περιέχει το νομοσχέδιο και κατατάσσει το μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στα εξεταζόμενα μαθήματα. Η αντίθετη κίνηση τα τελευταία χρόνια είχε οδηγήσει σε υποτίμηση του μαθήματος και, το σημαντικότερο, δεν βοηθούσε τα παιδιά να ανακεφαλαιώσουν, ξεκαθαρίσουν και αφομοιώσουν τις γνώσεις τους. Ωστόσο, η τρίωρη συνεξέταση δύο μαθημάτων (Γλώσσας και Γραμματείας), τόσο στα Νέα Ελληνικά όσο και στα Αρχαία, είναι πολύ δύσκολη και κουραστική για παιδιά Γυμνασίου και συμβαίνει (στα Νέα Ελληνικά που ισχύει ήδη), τα παιδιά να μην καταφέρνουν να ανταποκριθούν με επιτυχία. Θα πρότεινα τα μαθήματα του κάθε κλάδου να εξετάζονται ξεχωριστά για να αποφορτίζεται το άγχος και ο κόπος των μαθητών και να αποδίδουν καλύτερα.
Ως φιλόλογος, χαίρομαι για τη διόρθωση που περιέχει το νομοσχέδιο και κατατάσσει το μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στα εξεταζόμενα μαθήματα. Η αντίθετη κίνηση τα τελευταία χρόνια είχε οδηγήσει σε υποτίμηση του μαθήματος και, το σημαντικότερο, δεν βοηθούσε τα παιδιά να ανακεφαλαιώσουν, ξεκαθαρίσουν και αφομοιώσουν τις γνώσεις τους. Ωστόσο, η τρίωρη συνεξέταση δύο μαθημάτων (Γλώσσας και Γραμματείας), τόσο στα Νέα Ελληνικά όσο και στα Αρχαία, είναι πολύ δύσκολη και κουραστική για παιδιά Γυμνασίου και συμβαίνει (στα Νέα Ελληνικά που ισχύει ήδη), τα παιδιά να μην καταφέρνουν να ανταποκριθούν με επιτυχία. Θα πρότεινα τα μαθήματα του κάθε κλάδου να εξετάζονται ξεχωριστά για να αποφορτίζεται το άγχος και ο κόπος των μαθητών και να αποδίδουν καλύτερα.