Το σχολείο θεωρείται από τους πρώτους φορείς κοινωνικοποίησης ενός παιδιού. Στο Νηπιαγωγείο όπου φοιτούν οι μικροί μαθητές θα πρέπει να δίνονται ευκαιρίες για παιχνίδι, για εκμάθηση κοινωνικών δεξιοτήτων και δεξιοτήτων αυτονόμησης, για αλληλεπίδραση με συνομήλικα παιδιά, για γνωριμία με την κοινότητα , για επαφή με τη φύση. Τα πρώτα χρόνια της ζωής ενός παιδιού είναι καθοριστικά για την ορθή ανάπτυξη και την ψυχοκοινωνική του εξέλιξη και αυτά πρέπει να αποτελούν το σκοπό του Νηπιαγωγείου. Επομένως διαφωνώ με την εισαγωγή των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, είμαι υπέρ της εκμάθησης γλωσσών και υπέρ του διορισμού των ΠΕ 06, ΑΛΛΑ στις μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού και στη ΄Β Βάθμια Εκπαίδευση.
Ευχαριστώ.
Το σχολείο θεωρείται από τους πρώτους φορείς κοινωνικοποίησης ενός παιδιού. Στο Νηπιαγωγείο όπου φοιτούν οι μικροί μαθητές θα πρέπει να δίνονται ευκαιρίες για παιχνίδι, για εκμάθηση κοινωνικών δεξιοτήτων και δεξιοτήτων αυτονόμησης, για αλληλεπίδραση με συνομήλικα παιδιά, για γνωριμία με την κοινότητα , για επαφή με τη φύση. Τα πρώτα χρόνια της ζωής ενός παιδιού είναι καθοριστικά για την ορθή ανάπτυξη και την ψυχοκοινωνική του εξέλιξη και αυτά πρέπει να αποτελούν το σκοπό του Νηπιαγωγείου. Επομένως διαφωνώ με την εισαγωγή των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, είμαι υπέρ της εκμάθησης γλωσσών και υπέρ του διορισμού των ΠΕ 06, ΑΛΛΑ στις μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού και στη ΄Β Βάθμια Εκπαίδευση. Ευχαριστώ.