Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Τσιακαλίδου Αντωνία | 4 Μαΐου 2020, 17:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ. Εργάζομαι ως αναπληρώτρια καθηγήτρια στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση με την ειδικότητα ΠΕ 78 από το 2007. Διδάσκω επί σειρά ετών το μάθημα της κοινωνιολογίας με ιδιαίτερο ζήλο υπηρετώντας στα διάφορα σχολεία που διορίζομαι ως αναπληρώτρια. Ως μάθημα γενικής παιδείας όπως και όλα τα μαθήματα στην Τρίτη Λυκείου διαπίστωσα ότι υποβαθμίζονταν διότι κανένα μάθημα αντίστοιχο δεν απασχολούσε τους μαθητές οι οποίοι εστιάζουν στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα. Ο αγώνας ήταν να κερδίσουμε μέσα στην τάξη την δημιουργική σκέψη τους κάτι που επιτυγχάνει η κοινωνιολογία όταν δοθεί η δέουσα προσοχή στην ιδιαίτερη περίοδο της Γ Λυκείου. Εφέτος αυτό που επιτεύχθηκε ήταν πραγματικά ιδιαίτερο. Το μάθημα αγαπήθηκε, δημιουργήθηκε κλίμα ενεργητικού ενδιαφέροντος και κοινωνικής αναζήτησης. Τα παιδιά εμπέδωσαν κοινωνικούς όρους της σύγχρονης πραγματικότητας, αυξήθηκε η κοινωνική τους αντίληψη και η συμπερίληψή τους στην πολύπλοκη εξέλιξη της κοινωνίας. Κατανόησαν καταστάσεις πέρα από τα γραπτά κείμενα. Για όλα αυτά θεωρώ ότι αξίζει να συνεχίσει το μάθημα της κοινωνιολογίας να συμπεριλαμβάνεται στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα.Με εκτίμηση Τσιακαλίδου Αντωνία