• Σχόλιο του χρήστη 'Στέλλα Τσιτσούλα' | 4 Μαΐου 2020, 18:05

    Αξιότιμη κα Υπουργέ, Οι μαθητές και οι μαθήτριες που αυτή τη στιγμή φοιτούν στα Πρότυπα σχολεία έχουν επιλεγεί μεταξύ ενός πολύ μεγάλου αριθμού υποψηφίων με βάση τις επιδόσεις τους σε εισαγωγικές εξετάσεις. Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο υπό διαβούλευση Νομοσχέδιο, τα Πρότυπα σχολεία έχουν δημιουργηθεί για να ενισχύσουν το πρότυπο της αριστείας στο εκπαιδευτικό σύστημα. Τα παιδιά που φοιτούν στα σχολεία αυτά είναι ήδη άριστοι μαθητές και μαθήτριες καθώς το κράτος τους έχει υποβάλλει σε αντίστοιχες απαιτητικές εξετάσεις όπου απέδειξαν την αριστεία τους. Δεν χρειάζονται λοιπόν και άλλες εξετάσεις για να αποδείξουν αυτά τα παιδιά την αριστεία τους. Αυτό που χρειάζεται είναι το κράτος να καλλιεργήσει και να ενισχύσει το Πρότυπο σχολείο με δράσεις και υλικό τέτοιο έτσι ώστε το ίδιο να ενισχύει αυτή την ήδη άριστη εικόνα του μαθητή και της μαθήτριας και να το επιβραβεύει να φτάνει καθημερινά πιο κοντά στους στόχους του ξεκινώντας από τη στιγμή που μπαίνει στο σχολείο, μέχρι που θα βγει από αυτό βάσει νόμου. Παρακαλώ να αναθεωρήσετε το άρθρο 18 και 56 που αφορά την εισαγωγή μαθητών πρότυπων γυμνασίων στα διασυνδεδεμένα πρότυπα λύκεια με εξετάσεις. Το μόνο που θα καταφέρετε είναι να ενισχύσετε το άγχος των παιδιών, ειδικά σε μία τόσο κρίσιμη ηλικιακή ομάδα, αυτή της εφηβείας, όπου τόσο σημαντικές ανατροπές, μπορούν να επιφέρουν αλυσιδωτά προβλήματα σε όλα τα επίπεδα. Αν δηλαδή τα άριστα παιδιά που ήδη φοιτούν στα σχολεία αυτά (Α και Β Γυμνασίου σήμερα), δεν καταφέρουν να κερδίσουν τη θέση τους μετά το Γυμνάσιο στο συνδεδεμένο (μέχρι τώρα) Πρότυπο Λύκειο, πως θα χαρακτηριστούν στη συνέχεια αυτοί οι "άριστοι αποκλεισμένοι"; Είμαι υπέρ των ίσων ευκαιριών για όλους. Και τα παιδιά που φοιτούν ήδη στα σχολεία αυτά, επάξια είναι εκεί όχι από τύχη αλλά από προσπάθεια και αξία. Οι ευκαιρίες αυτές όμως πρέπει να βασίζονται σε συγκεκριμένους όρους και κανόνες που να τηρούνται και από τις δύο πλευρές. Δεν νομίζω λοιπόν πως αυτά τα παιδιά έχουν παραβεί κάποιον από τους κανόνες και τους όρους που είχατε θέσει κατά την εισαγωγή τους. Γιατί λοιπόν τους αλλάζετε τώρα μονόπλευρα;