Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Maria Ar | 4 Μαΐου 2020, 18:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Μουσική αποτελεί μια διεθνή γλώσσα και το μάθημα της Μουσικής Αγωγής συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στη ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ μαθητών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, μεταναστευτικής βιογραφίας και άλλων συμπεριφορικών προβλημάτων. Η αύξηση των διδακτικών ωρών, επομένως, κρίνεται επιβεβλημένη μέσα σε ένα σχολείο που αφήνει πίσω τις παλαιές πρακτικές και προχωρά μπροστά σε μια πιο ανθρώπινη κοινωνία, προσφέροντας στους μαθητές πολλούς και ποικίλους τρόπους έκφρασης και προσέγγισης της γνώσης, ενισχύοντας την κοινωνικοποίηση και την αυτοπεποίθησή τους. Επίσης, οι εκπαιδευτικοί Μουσικής Αγωγής, είναι επί πλέον επιφορτισμένοι με την διεξαγωγή σχολικών εορτών, γεγονός που δυσχεραίνει σε μεγάλο βαθμό την ομαλή διεξαγωγή των μαθημάτων. Ο λιγοστός χρόνος που περνούν σε κάθε σχολείο αναγκάζει σε απώλεια διδακτικών ωρών προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες πρόβες για την προετοιμασία των εορταστικών εκδηλώσεων. Κρίνεται, λοιπόν επίσης επιτακτική η προσθήκη διδακτικών ωρών, στα πλαίσια του ωρολογίου και του αναλυτικού προγράμματος, που θα προορίζονται ΜΟΝΟ για το σκοπό αυτό. Με το λιγότερο πέντε εκδηλώσεις που γίνονται κάθε χρόνο στα σχολεία, είναι σίγουρο ότι πάντα υπάρχει υλικό για να δουλευτεί ποιοτικά, χωρίς άγχος, αλλά με την ικανοποίηση που θα πρέπει να προσφέρει η Μουσική.