Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Χρήστος Καραγιάννης, Κοσμήτορας Πολυτεχνικής Σχ. ΔΠΘ | 4 Μαΐου 2020, 18:16
Η ένταξη στην ίδια ομάδα προσανατολισμού των Θετικών σπουδών (όπως είναι οι Πολυτεχνικές Σχολές) και των Σχολών Υγείας είναι μία σημαντικότατη τομή με σπουδαίο και θετικότατο αντίκτυπο για τους υποψηφίους, αλλά τις σχολές αυτές. Επιπλέον, έχω την άποψη ότι εάν δοθεί μέσω του Νόμου αυτού, η δυνατότητα στους μαθητές που το το επιθυμούν να είναι υποψήφιοι Ιατρικής και Πολυτεχνείου, το αποτέλεσμα θα είναι ιδιαίτερα επωφελές για όλους. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, εάν υποψήφιοι της Ιατρικής εισαχθούν τελικά σε Πολυτεχνικές Σχολές (εφόσον εξετασθούν στα Μαθηματικά), θα είναι προς όφελος των σχολών αυτών, όπως και αντίστροφα, η πιθανότητα επιτυχόντες στην Ιατρική να έχουν εξετασθεί στα Μαθηματικά θα είναι σημαντικό εφόδιο για αυτούς ως φοιτητές της Ιατρικής. Θα παρακαλούσα να δοθεί και να διευκρινισθεί όσον το δυνατόν καλύτερα, η δυνατότητα και οι προϋποθέσεις, με τις οποίες μαθητές της Β’ Ομάδας Προσανατολισμού (Θετικές σπουδές και Σχολές Υγείας) θα μπορούν να είναι υποψήφιοι ταυτόχρονα Ιατρικών και Πολυτεχνικών Σχολών.