Ως ψυχολόγος και γονέας, είμαι εκ διαμέτρου αντίθετη με τη Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, ειδικά στο Νηπιαγωγείο και την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, και ιδιαίτερα από τη στιγμή που δεν δηλώνεται κάπου σαφώς το περιεχόμενο της εν λόγω εκπαίδευσης. Υπεύθυνοι για την ενημέρωση σε αυτό το σημαντικό κομμάτι της ζωής του παιδιού πρέπει να είναι μόνο οι γονείς ή κάποιο άτομο που γνωρίζει καλά και τυγχάνει της εμπιστοσύνης του παιδιού. Επιπλέον οι ατομικές διαφορές σε ό, τι αφορά την ωριμότητα, την αντίληψη και τα βιώματα των παιδιών, καθιστούν προβληματική την ανάπτυξη τέτοιου είδους θεμάτων μέσα σε τάξη, ειδικά σε αυτές τις ηλικίες.
Ως ψυχολόγος και γονέας, είμαι εκ διαμέτρου αντίθετη με τη Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, ειδικά στο Νηπιαγωγείο και την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, και ιδιαίτερα από τη στιγμή που δεν δηλώνεται κάπου σαφώς το περιεχόμενο της εν λόγω εκπαίδευσης. Υπεύθυνοι για την ενημέρωση σε αυτό το σημαντικό κομμάτι της ζωής του παιδιού πρέπει να είναι μόνο οι γονείς ή κάποιο άτομο που γνωρίζει καλά και τυγχάνει της εμπιστοσύνης του παιδιού. Επιπλέον οι ατομικές διαφορές σε ό, τι αφορά την ωριμότητα, την αντίληψη και τα βιώματα των παιδιών, καθιστούν προβληματική την ανάπτυξη τέτοιου είδους θεμάτων μέσα σε τάξη, ειδικά σε αυτές τις ηλικίες.