Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Θεοχάρης Αντώνογλου | 4 Μαΐου 2020, 18:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτάσεις για το μάθημα της Πληροφορικής : * Αύξηση των ωρών διδασκαλίας στο Γυμνάσιο από 1 ώρα σε 2 ώρες. Με 1 ώρα την εβδομάδα δεν μπορεί να γίνει σωστά το μάθημα. Γιορτές, αργίες, εκδρομές έχουν ως αποτέλεσμα να χάνεται η επαφή με το μάθημα και να μην ολοκληρώνεται η ύλη που πρέπει να διδαχθεί. Άλλωστε πως μπορεί ένας μαθητής να αποκτήσει τις απαιτούμενες γνώσεις για το Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής στη Γ' Γυμνασίου με 1 ώρα μόνο την εβδομάδα; * Νέο βιβλίο Πληροφορικής. Το υπάρχον βιβλίο είναι "παλαιολιθικό". Θα πρέπει να υλοποιηθεί νέο σετ βιβλίου Πληροφορικής (με σύγχρονο περιεχόμενο) το οποίο να αποτελείται από τα βιβλία μαθητή, τετράδιο μαθητή, βιβλίο καθηγητή. Όλα αυτά να δίνονται σε ψηφιακή μορφή στα οποία να αλλάζει το περιεχόμενό τους ανάλογα με τις τεχνολογικές εξελίξεις ώστε να έχει πάντα επίκαιρη γνώση. Μπορεί να αναφερθεί ως παράδειγμα δομής περιεχομένου το βιβλίο "Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων & Λειτουργικά Συστήματα" που διδάχθηκε μία χρονιά το 1999-2000 στην Γ' Λυκείου μια εξαιρετική δουλειά των συγγραφέων (http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=67&c_id=281) στο οποίο είναι χωρισμένο σε αυτόνομα μαθήματα με θεωρία, διαφάνειες και ασκήσεις (βιβλίο μαθητή, τετράδιο μαθητή, επιπρόσθετες ασκήσεις στο βιβλίο καθηγητή). * Σύγχρονα Εργαστήρια Πληροφορικής και κιτ ρομποτικής. Πρέπει οπωσδήποτε να εκσυγχρονιστούν τα εργαστήρια Πληροφορικής. Τα περισσότερα είναι παλιά. Πως θα γίνει σωστά το μάθημα με υπολογιστές στους οποίους δεν μπορούν να λειτουργήσουν τα διάφορα λογισμικά και κολλάνε συνέχεια; * Επαναφορά του 3ωρου εργαστηριακής απασχόλησης των εκπαιδευτικών Πληροφορικής. Οι καθηγητές Πληροφορικής υποστηρίζουν σε καθημερινή βάση όχι μόνο τα πεπαλαιωμένα εργαστήρια αλλά και τον υπόλοιπο ψηφιακό εξοπλισμό του σχολείου. Έχουμε γίνει οι άνθρωποι για όλες τις δουλειές. * Επαναλειτουργία των ΠΛΗΝΕΤ. Ο θεσμός πρέπει να επανέλθει για να προσφέρει άμεση τεχνική στήριξη στους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής.