Είμαι μαθητής της α’ τάξης σε πρότυπο γυμνάσιο. Πέρυσι έχασα τις βόλτες και το παιχνίδι με τους φίλους μου για να προετοιμαστώ για τις εξετάσεις. Φέτος κάθε μέρα χάνω χρόνο για να μετακινηθώ από και προς το σχολείο μου που βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση από το σπίτι μου. Διαβάζω πιο πολλές ώρες σε σύγκριση με τους παλιούς συμμαθητές μου που πάνε στο σχολείο της γειτονιάς μου, μιας που είναι πολύ περισσότερες και πιο δύσκολες οι εργασίες που μας βάζουν. Όμως συνεχίζω με όρεξη γιατί πιστεύω ότι βρίσκομαι σε ένα σχολείο που μου προσφέρει περισσότερες δυνατότητες και φαίνεται πως τα καταφέρνω μιας και στο πρώτο τετράμηνο αρίστευσα.
Τώρα έχω απογοητευτεί με την προοπτική ότι για να παραμείνω στο σχολείο μου με τους νέους φίλους - συμμαθητές μου θα πρέπει τελικά να ξαναδώσω εξετάσεις στο Λύκειο. Αν το ήξερα από πέρυσι δεν θα έμπαινα στον πραγματικά μεγάλο κόπο να δώσω καν εξετάσεις. Δεν μπορώ να σκεφτώ τον εαυτό μου να αλλάζω σχολείο και να ψάχνω για φίλους κάθε τρία χρόνια!
Είμαι μαθητής της α’ τάξης σε πρότυπο γυμνάσιο. Πέρυσι έχασα τις βόλτες και το παιχνίδι με τους φίλους μου για να προετοιμαστώ για τις εξετάσεις. Φέτος κάθε μέρα χάνω χρόνο για να μετακινηθώ από και προς το σχολείο μου που βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση από το σπίτι μου. Διαβάζω πιο πολλές ώρες σε σύγκριση με τους παλιούς συμμαθητές μου που πάνε στο σχολείο της γειτονιάς μου, μιας που είναι πολύ περισσότερες και πιο δύσκολες οι εργασίες που μας βάζουν. Όμως συνεχίζω με όρεξη γιατί πιστεύω ότι βρίσκομαι σε ένα σχολείο που μου προσφέρει περισσότερες δυνατότητες και φαίνεται πως τα καταφέρνω μιας και στο πρώτο τετράμηνο αρίστευσα. Τώρα έχω απογοητευτεί με την προοπτική ότι για να παραμείνω στο σχολείο μου με τους νέους φίλους - συμμαθητές μου θα πρέπει τελικά να ξαναδώσω εξετάσεις στο Λύκειο. Αν το ήξερα από πέρυσι δεν θα έμπαινα στον πραγματικά μεγάλο κόπο να δώσω καν εξετάσεις. Δεν μπορώ να σκεφτώ τον εαυτό μου να αλλάζω σχολείο και να ψάχνω για φίλους κάθε τρία χρόνια!