Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1ε) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο διοίκησή τουςΣχόλιο του χρήστη Ντόρα Λεονταρίδου | 16 Ιανουαρίου 2011, 10:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ίσως όχι το πιο σημαντικό, αλλά προβληματίζει. Πώς θα γίνεται η επιλογή των διδασκόντων στα Πειραματικά; Θα ισχύει ο νόμος που ορίζει πενταετή θητεία σε σχολείο της ίδιας βαθμίδας ως βασική προϋπόθεση για την τοποθέτηση του εκπαιδευτικού σε Πειραματικά, Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία; Εδώ προκύπτει ένα θέμα για τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων Γαλλικής και Γερμανικής γλώσσας, οι οποίοι συμπληρώνουν πολύ συχνά το ωράριό τους και στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια βαθμίδα εκπαίδευσης. Αυτό σημαίνει ότι για τη συμπλήρωση πενταετούς εκπαιδευτικής εμπειρίας στην ίδια βαθμίδα, θα απαιτηθούν περίπου δέκα χρόνια διδακτικής προϋπηρεσίας. Ποια λοιπόν θα είναι τα κριτήρια τοποθέτησης εκπαιδευτικών στα Πειραματικά; Η εμπειρία (όπου όσο πιο παλιός δεν σημαίνει απαραίτητα τόσο πιο καλός) ή τα ουσιαστικά προσόντα, όπως διδακτορικός τίτλος, δημοσιεύσεις, εφαρμογή καινοτόμων δράσεων; Ντόρα Λεονταρίδου, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Paris III, Μόνιμη Εκπαιδευτικός στη Δημόσια Εκπαίδευση.