Η εισαγωγή μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία με βρίσκει αντιδιαμετρικά αντίθετη. Θεωρώ ότι δεν έχει επιστημονική βάση η απόφαση αυτή για τις βαθμίδες κυρίως του νηπιαγωγείου και του Δημοτικού. Δε διαθέτουν την ωριμότητα για να κατανοήσουν ένα τόσο λεπτό θέμα, εφόσον ζουν στον κόσμο της αθωότητας. Η στιγμή και ο τρόπος που θα επιλεγούν για να ενημερωθεί ένα παιδί για θέματα σεξουαλικότητας σχετίζονται κυρίως με την ιδιαιτερότητα του χαρακτήρα του, ώστε να μην προκληθεί κάποια τραύμα, και πραγματοποιείται από άτομα (συνήθως οι γονείς) που με αγάπη κι ευαισθησία αναλαμβάνουν να τη "διδάξουν" στα παιδιά, των οποίων έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη.
Ας μην εισάγουμε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα αμφιβόλου αποτελεσματικότητας προγράμματα, τα οποία εφαρμόστηκαν κι απέτυχαν σε χώρες του εξωτερικού , έτσι για να φανούμε προοδευτικοί. Ας ασχοληθούμε ουσιαστικότερα με μείζονα προβλήματα του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Στ. Σέργη , εκπαιδευτικός.
Η εισαγωγή μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία με βρίσκει αντιδιαμετρικά αντίθετη. Θεωρώ ότι δεν έχει επιστημονική βάση η απόφαση αυτή για τις βαθμίδες κυρίως του νηπιαγωγείου και του Δημοτικού. Δε διαθέτουν την ωριμότητα για να κατανοήσουν ένα τόσο λεπτό θέμα, εφόσον ζουν στον κόσμο της αθωότητας. Η στιγμή και ο τρόπος που θα επιλεγούν για να ενημερωθεί ένα παιδί για θέματα σεξουαλικότητας σχετίζονται κυρίως με την ιδιαιτερότητα του χαρακτήρα του, ώστε να μην προκληθεί κάποια τραύμα, και πραγματοποιείται από άτομα (συνήθως οι γονείς) που με αγάπη κι ευαισθησία αναλαμβάνουν να τη "διδάξουν" στα παιδιά, των οποίων έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη. Ας μην εισάγουμε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα αμφιβόλου αποτελεσματικότητας προγράμματα, τα οποία εφαρμόστηκαν κι απέτυχαν σε χώρες του εξωτερικού , έτσι για να φανούμε προοδευτικοί. Ας ασχοληθούμε ουσιαστικότερα με μείζονα προβλήματα του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Στ. Σέργη , εκπαιδευτικός.