Το σχολείο δεν μπορεί και δεν πρέπει να υποκαταστήσει την οικογένεια. Οι γονείς είναι οι μόνοι υπεύθυνοι για να ενημερώσουν τα παιδιά τους για θέματα όπως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, θρησκευτικές πεποιθήσεις κ. ά. Οι μέθοδοι "διαφώτισης", από το νηπιαγωγείο μάλιστα, παραπέμπουν σε απολυταρχικά, ανελεύθερα καθεστώτα και δεν ταιριάζουν σε δημοκρατικές χώρες. Κάθε παιδί έχει δικό του ρυθμό ανάπτυξης, σωματικής και συναισθηματικής κι αυτό πρέπει να γίνεται σεβαστό από τους δασκάλους και την πολιτεία.
Το σχολείο δεν μπορεί και δεν πρέπει να υποκαταστήσει την οικογένεια. Οι γονείς είναι οι μόνοι υπεύθυνοι για να ενημερώσουν τα παιδιά τους για θέματα όπως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, θρησκευτικές πεποιθήσεις κ. ά. Οι μέθοδοι "διαφώτισης", από το νηπιαγωγείο μάλιστα, παραπέμπουν σε απολυταρχικά, ανελεύθερα καθεστώτα και δεν ταιριάζουν σε δημοκρατικές χώρες. Κάθε παιδί έχει δικό του ρυθμό ανάπτυξης, σωματικής και συναισθηματικής κι αυτό πρέπει να γίνεται σεβαστό από τους δασκάλους και την πολιτεία.