Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ελένη | 26 Νοεμβρίου 2009, 13:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τυγχάνω η ίδια νηπιαγωγός, αδιόριστη αν και επιτυχούσα σε όλους τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ από το 2002 και εντεύθεν, διότι με όχι και τόσο διαφανείς διαδικασίες (εφόσον δεν παρέχεται το δικαίωμα ενστάσεως για τη βαθμολόγηση) η σειρά μου κάθε φορά ήταν εκτός του αριθμού των διατιθεμένων θέσεων. Παρόλα αυτά αγωνίζομαι για να δουλέψω σε αυτό που αγαπώ και σπούδασα. Πως όμως μπορεί να συμβεί αυτό όταν: α. Διαγράφονται με μια μονοκονδυλιά τα μόρια που λαμβάνει κανείς από τους προηγούμενους διαγωνισμούς? Δεν είναι δίκαιο να διατηρεί τα μόρια του κάποιος που επιτυγχάνει σε συνεχόμενους 2,3 ή περισσότερους διαγωνισμούς με το αυτό αντικείμενο? Δεν κόπιασε γι αυτά τα μόρια? Του τα χάρισε κανείς? β. Καταλαμβάνουν σημαντικό αριθμό θέσεων 3τεκνοι-πολύτεκνοι με ελάχιστα συνήθως μόρια έναντι των υπολοίπων (δηλαδή εγώ που έχω 2 παιδιά ή ακόμη και κάποια άλλη που δεν μπορεί να τεκνοποιήσει, γιατί πρέπει να μειονεκτούμε έναντι αυτών?). γ. Ο αριθμός των παρεχομένων προς κάλυψη θέσεων βαίνει συνεχώς μειούμενος παρά τις εξαγγελίες για υποχρεωτική 2ετή φοίτηση των παιδιών προσχολικής ηλικίας και ολοήμερα νηπιαγωγεία (πως είναι δυνατόν να επιτευχθεί αυτό χωρίς τον απαιτούμενο αριθμό νηπιαγωγών?). δ. Ενώ, όπως προανέφερα, ο αριθμός των προσλαμβανομένων μειώνεται διαρκώς δεν λαμβάνεται καμιά μέριμνα για αντίστοιχη μείωση των εξερχομένων από τα Πανεπιστήμια νηπιαγωγών, ώστε να είναι δυνατή η απορρόφηση των ήδη υπαρχόντων (σύνδεση δηλαδή των σπουδών μας με την αγορά εργασίας). ε. Με το ακατανόητο της πρόσληψης νηπιαγωγών για τις ανάγκες των Δήμων και άλλων υπηρεσιών του ευρύτερου δημόσιου τομέα (π.χ. Βρεφονηπιακός σταθμός Αθηνών) όχι από τον πίνακα των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ αλλά από ξεχωριστές προκηρύξεις (συνήθως φωτογραφικές) κατά φορέα. Αποτέλεσμα αυτού να διορίζονται εκείνοι που έχουν γνωριμίες στις τοπικές κοινωνίες και που δεν υπεβλήθησαν ποτέ σε εξετάσεις μέσω ΑΣΕΠ. Αν δεν είναι αυτή ανισότητα και πελατιακή σχέση, τότε τι είναι? Γιατί οι εκπαιδευτικοί που κάθε δύο χρόνια υποχρεούνται σε εξετάσεις για να προσληφθούν, στη συνέχεια αγνοούνται από το ίδιο το σύστημα στον ευρύτερο δημόσιο τομέα? στ. Καλύπτονται θέσεις νηπιαγωγών (από τους διάφορους Φορείς προφανώς παράτυπα αν όχι παράνομα και εκμεταλλευόμενοι τα κενά της επαγγελματικής κατοχύρωσης των νηπιαγωγών) από Βρεφονηπιοκόμους (οι οποίοι κοστίζουν λιγότερα κατά την άποψη τους). Έχοντας τις σωστές αρχές από την οικογένεια μου και όντας κατά του ρουσφετιού και των πελατιακών σχέσεων, το μόνο που διεκδικώ είναι αυτό που κατά κόρον εξαγγείλατε προεκλογικά. Δικαιοσύνη, ίση αντιμετώπιση και ίσες ευκαιρίες. Πιστεύω ακράδαντα ότι θα πράξετε το σωστό ώστε να διορθωθούν τα κακώς κείμενα (μέρος των όποιων περιέγραψα παραπάνω) και ότι οι εξαγγελίες σας δεν θα αποδειχθούν κενός λόγος.