Ως μαθητής που ήδη φοιτά σε Πρότυπο σχολείο , θα ήθελα να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου όσον αφορά την απόφαση της επανεξέτασης των μαθητών που έχουν αποφοιτήσει από κάποιο πρότυπο Γυμνάσιο για την εγγραφή τους στο αντίστοιχο Πρότυπο Λύκειο .
Καταρχάς , η απόφαση αυτή αδικεί πλήρως όχι μόνο τους μαθητές αυτούς καθώς η είσοδος τους σε ένα Πρότυπο Γυμνάσιο επιβεβαίωνε την εγγραφή τους στο αντίστοιχο πρότυπο λύκειο . Το γεγονός ότι αυτό το δικαίωμα στερείται δημιουργεί ένα χάσμα εμπιστοσύνης ανάμεσα στο σχολικό σύστημα και τους μαθητές αυτούς , οι οποίοι στην περίπτωση που δεν επιτύχουν στην επανεξέταση αναγκάζονται να επιστρέψουν σε άλλα σχόλια. Η απαραίτητη διεκδίκηση μίας θέσης που έχει ήδη κερδηθεί από ένα άτομο θεωρείται κατά την γνώμη μου ασέβεια από το κράτος τόσο στους μαθητές όσο και στους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς.
Επιπλέον , οι μαθητές που επηρεάζονται από την εξέταση είναι ή έστω η πλειονότητά τους) άριστοι τόσο σε επιδόσεις όσο και σε ικανότητες . Μάλιστα , υπάρχουν αρκετές περιστάσεις όπου μαθητές προτύπων έχουν διακριθεί σε διαγωνισμούς όχι μόνο πανελλήνιους αλλά και παγκόσμιους . Με την απόφαση αυτή , το κράτος και το εκπαιδευτικό σύστημα «απορρίπτουν» τέτοιους μαθητές , πολλοί από τους οποίους εμπιστεύτηκαν το δημόσιο σύστημα απορρίπτοντας υποτροφίες σε ιδιωτικά σχολεία και εγγράφοντας τους εαυτούς τους στο πρόγραμμα των προτύπων .
Συνοψίζοντας , οι μαθητές που ήδη φοιτούν σε πρότυπα Γυμνάσια θα έπρεπε να συνεχίσουν να έχουν το δικαίωμα να εγγράφονται στο συνδεδεμένο με το Γυμνάσιό τους Πρότυπο λύκειο ακόμα και ύστερα από την εξέταση της επίδοσης τους κατά την τελευταία σχολική χρόνια . Η «υπόσχεση» του κράτους να συνεχίσει να παραμένουν οι μαθητές των προτύπων δεν θα έπρεπε να αναθεωρηθεί και ομοίως θα έπρεπε να αντιμετωπιστεί το υπάρχον ζήτημα των επόμενων φοιτούντων στα Γυμνάσια , οι οποίοι επίσης δεν θα έπρεπε να επανεξετάζονται για να έχουν πρόσβαση στο Πρότυπο Λύκειο .
Ως μαθητής που ήδη φοιτά σε Πρότυπο σχολείο , θα ήθελα να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου όσον αφορά την απόφαση της επανεξέτασης των μαθητών που έχουν αποφοιτήσει από κάποιο πρότυπο Γυμνάσιο για την εγγραφή τους στο αντίστοιχο Πρότυπο Λύκειο . Καταρχάς , η απόφαση αυτή αδικεί πλήρως όχι μόνο τους μαθητές αυτούς καθώς η είσοδος τους σε ένα Πρότυπο Γυμνάσιο επιβεβαίωνε την εγγραφή τους στο αντίστοιχο πρότυπο λύκειο . Το γεγονός ότι αυτό το δικαίωμα στερείται δημιουργεί ένα χάσμα εμπιστοσύνης ανάμεσα στο σχολικό σύστημα και τους μαθητές αυτούς , οι οποίοι στην περίπτωση που δεν επιτύχουν στην επανεξέταση αναγκάζονται να επιστρέψουν σε άλλα σχόλια. Η απαραίτητη διεκδίκηση μίας θέσης που έχει ήδη κερδηθεί από ένα άτομο θεωρείται κατά την γνώμη μου ασέβεια από το κράτος τόσο στους μαθητές όσο και στους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς. Επιπλέον , οι μαθητές που επηρεάζονται από την εξέταση είναι ή έστω η πλειονότητά τους) άριστοι τόσο σε επιδόσεις όσο και σε ικανότητες . Μάλιστα , υπάρχουν αρκετές περιστάσεις όπου μαθητές προτύπων έχουν διακριθεί σε διαγωνισμούς όχι μόνο πανελλήνιους αλλά και παγκόσμιους . Με την απόφαση αυτή , το κράτος και το εκπαιδευτικό σύστημα «απορρίπτουν» τέτοιους μαθητές , πολλοί από τους οποίους εμπιστεύτηκαν το δημόσιο σύστημα απορρίπτοντας υποτροφίες σε ιδιωτικά σχολεία και εγγράφοντας τους εαυτούς τους στο πρόγραμμα των προτύπων . Συνοψίζοντας , οι μαθητές που ήδη φοιτούν σε πρότυπα Γυμνάσια θα έπρεπε να συνεχίσουν να έχουν το δικαίωμα να εγγράφονται στο συνδεδεμένο με το Γυμνάσιό τους Πρότυπο λύκειο ακόμα και ύστερα από την εξέταση της επίδοσης τους κατά την τελευταία σχολική χρόνια . Η «υπόσχεση» του κράτους να συνεχίσει να παραμένουν οι μαθητές των προτύπων δεν θα έπρεπε να αναθεωρηθεί και ομοίως θα έπρεπε να αντιμετωπιστεί το υπάρχον ζήτημα των επόμενων φοιτούντων στα Γυμνάσια , οι οποίοι επίσης δεν θα έπρεπε να επανεξετάζονται για να έχουν πρόσβαση στο Πρότυπο Λύκειο .