Αξιότιμη Κα Υπουργέ,
ως απόφοιτος του ΠΣΠΘ, για να διασφαλιστεί τόσο το πνεύμα του νομοθετήματος όσο και η ιστορικότητα και η συνέχεια του σχολικού συγκροτήματος του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ο ενιαίος χαρακτήρας του σε όλες τις τάξεις του νηπιαγωγείου-δημοτικού-γυμνασίου-λυκείου, χωρίς να δημιουργούνται προβλήματα στους ήδη φοιτούντες μαθητές, ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ, συμπληρώνοντας το άρθρο 56 του νομοσχεδίου, ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 9 ΕΤΩΝ (ικανό να ολοκληρώσουν τη φοίτηση οι σημερινοί μαθητές του σχολείου έως την πρώτη λυκείου) όπου θα προβλέπεται η προώθησή τους από το δημοτικό στο γυμνάσιο, κατ’εξαίρεση, ώστε να αποφευχθούν αιφνιδιαστικά προβλήματα που προκύπτουν για τους μαθητές και τις οικογένειές τους και παράλληλα θα συμπληρώνονται οι υπόλοιπες θέσεις για τα τμήματα στο γυμνάσιο με εξετάσεις, ώστε να ομαλοποιηθεί το πλαίσιο και να είναι εκ των προτέρων γνωστό σε όλους.
Εναλλακτικά,με γνώμονα τη διατήρηση του ενιαίου χαρακτήρα του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης τόσο από πλευράς έμψυχου δυναμικού όσο και από πλευράς κτιριακών υποδομών, ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΩΣ ΠΡΟΤΥΠΗΣ ΑΛΛΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ, η οποία θα είναι αυτόνομη και μη διασυνδεδεμένη με την πρωτοβάθμια σχολική μονάδα, όπως το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης και το 2ο Πειραματικό Λύκειο Θεσσαλονίκης, που συστεγάζονται.
Αξιότιμη Κα Υπουργέ, ως απόφοιτος του ΠΣΠΘ, για να διασφαλιστεί τόσο το πνεύμα του νομοθετήματος όσο και η ιστορικότητα και η συνέχεια του σχολικού συγκροτήματος του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ο ενιαίος χαρακτήρας του σε όλες τις τάξεις του νηπιαγωγείου-δημοτικού-γυμνασίου-λυκείου, χωρίς να δημιουργούνται προβλήματα στους ήδη φοιτούντες μαθητές, ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ, συμπληρώνοντας το άρθρο 56 του νομοσχεδίου, ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 9 ΕΤΩΝ (ικανό να ολοκληρώσουν τη φοίτηση οι σημερινοί μαθητές του σχολείου έως την πρώτη λυκείου) όπου θα προβλέπεται η προώθησή τους από το δημοτικό στο γυμνάσιο, κατ’εξαίρεση, ώστε να αποφευχθούν αιφνιδιαστικά προβλήματα που προκύπτουν για τους μαθητές και τις οικογένειές τους και παράλληλα θα συμπληρώνονται οι υπόλοιπες θέσεις για τα τμήματα στο γυμνάσιο με εξετάσεις, ώστε να ομαλοποιηθεί το πλαίσιο και να είναι εκ των προτέρων γνωστό σε όλους. Εναλλακτικά,με γνώμονα τη διατήρηση του ενιαίου χαρακτήρα του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης τόσο από πλευράς έμψυχου δυναμικού όσο και από πλευράς κτιριακών υποδομών, ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΩΣ ΠΡΟΤΥΠΗΣ ΑΛΛΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ, η οποία θα είναι αυτόνομη και μη διασυνδεδεμένη με την πρωτοβάθμια σχολική μονάδα, όπως το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης και το 2ο Πειραματικό Λύκειο Θεσσαλονίκης, που συστεγάζονται.