Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Κ. | 4 Μαΐου 2020, 18:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συγχαρητήρια για την επαναφορά του μαθήματος των Λατινικών. Λατινικά και Αρχαία ελληνικά αποτελούν δύο αλληλένδετες επιστημονικές προσεγγίσεις με κύριο γνώμονα την γλωσσική, ιστορική και λογοτεχνική εκπαίδευση του μαθητή και κατ’ επέκταση του αυριανού πολίτη. Συμβάλλουν στην κατανόηση της σύγχρονης ελληνικής γλώσσας, προκαλώντας συγχρόνως το ενδιαφέρον για τη γνώση των υπόλοιπων ευρωπαϊκών γλωσσών. Παράλληλα καλλιεργούνται οι αξίες που υπήρχαν στον ελληνορωμαϊκό κόσμο, καθώς και η συμβολή του στη διαμόρφωση του νεότερου Ευρωπαϊκού πολιτισμού. Ο κλασσικός πολιτισμός μέσω της Αναγέννησης και του Ουμανισμού αποτέλεσε τον πυλώνα ολόκληρου του Ευρωπαϊκού πολιτισμού. Επιπλέον, τα Λατινικά αποτελούν ένα απαραίτητο υπόβαθρο για τους μελλοντικούς φοιτητές των Ανθρωπιστικών σχολών, δίχως το οποίο καθίσταται αδύνατη η κατανόηση ακόμη και βασικών όρων και ορολογιών των επιστημών αυτών. Ευκταίο είναι μέσα από τη δημιουργία ενός νέου και σύγχρονου σχολικού εγχειριδίου των Λατινικών να προβληθούν συγχρόνως κοινωνιολογικά μηνύματα όπως ο σεβασμός και η κατανόηση και των υπολοίπων πολιτισμών μαζί με την καλλιέργεια και ανάπτυξη ηθικών αξιών που χαρακτηρίζουν το ανθρώπινο ιδεώδες.