• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλίας βασιλειαδης' | 4 Μαΐου 2020, 18:38

    1) το σχολείο δεν μπορεί να κάνει κοινωνικοποίηση, διότι δεν την κάνει στην ουσία το σχολείο αλλά ο κάθε καθηγητής με ότι αντιπροσωπεύει ατομικά, δεν υπάρχει διαβάθμιση γιατί είναι λεκτικό και ατομικό σκεπτικό,. 2) κατάργηση της κοινωνιολογιας και επαναφορά τον λατινικών, διότι τα παιδιά θεωρητικής κατεύθυνση τα χρειάζονται στο πανεπιστήμιο τους, και δεν μας φτάνουν τα ενοίκια θα έχουμε και έξτρα φροντιστήριο λατινικών, όχι φυσικά, παρακαλώ επαναφορά όπως ήταν παλιά των λατινικών στις πανελλήνιες εξετάσεις,. Κατάργηση κοινωνιολογιας διότι είναι ανούσιο και βαθμολογικά κατά το δοκούν. Είναι φανερό αυτό. 3)βαζουμε σε μάθημα παρακολούθηση μαθηματικά στην θεωρητικής κατεύθυνση και ιστορία στην θετικής κατεύθυνσης, με απλή λογική διαπίστωνετε το μέγεθος της ανισότητα και αδικίας στα παιδιά των θεωρητικών κατευθύνσεων, άλλο μαθηματικά άλλο ιστορία, παρακαλώ όπως διορθώσετε το συγκεκριμένο θέμα διότι δείχνει σκοπο και στόχο κατά των παιδιών της θεωρητικής. 4) τα μαθήματα που πρέπει να γίνουν για καλυτέρευσή της παιδείας κατά την λογική μου άποψη είναι; μουσική, γυμναστική, φιλοσοφία (όπως οι αρχαίοι), γλώσσα, μαθηματικά,μια ξένη γλώσσα επιλογής, και πληροφορική. Κατάργηση πανελλαδικων εξετάσεων, μας φτάνουν τα τρίμηνα του σχολείου η καθηγητές και τα διαγωνίσματα θα βγάζουν βαθμό και αποτέλεσμα, εξετάσεις μπορούν να δώσουν στις σχολές απευθείας και εκεί θα γίνετε επιλογή ποιοι μένουν και ποιοι όχι, μέρος στις εξετάσεις θα μπορεί να πάρει ο καθενας μας, ο βαθμός του σχολείου θα μετέχει στο 16% του αποτελέσματος μαζί με της εξεταστικής σχολής που θέλουμε. Η ώρες θα είναι 24-26 την εβδομάδα η σχολική χρονιά θα τελειώνει 15 Μαΐου και θα ξεκινά 15 Σεπτεμβρίου. Είναι αρκετά αυτά και ποιο αποτελεσματικά από το παπαγαλισμα το σημερινό, ανούσιο αποτέλεσμα που δείχνει πάλι σκοπό. Η παιδεία δεν είναι εργοστάσιο θέσεων εργασίας όπως πάνε θα έχουμε έναν καθηγητή στο σχολείο και έναν στο κάθε σπίτι με αποτέλεσμα γνωστό,. Οποίος δεν μπορεί ακολουθεί μόνο τέχνες (μηχανικός ηλεκτρολόγος μαραγκός, κτλ), έχουμε 40 τύπους σχολείων, 3-4 φτάνουν είναι αρκετά,.. 5) γραφείο σε κάθε σχολείο με της θέσης ζητήσεις εργασίας του νόμου τους, ώστε να γνωρίζουν το μέλλον τους και τη μπορούν να κάνουν ποιο αποτελεσματικά για το μέλλον τους,. Γραφείο που έχει τα παιδιά με δεξιότητες βοήθεια και προτροπή και κατεύθυνση προς την δεξιότητα του καθενός ότι είναι; (ζωγράφος ηλεκτρονικος κατασκευή ανακάλυψη ιατρική μαθηματικά κτηνοτροφία κτλ, τα έχει όλα) Το σχολείο δίνει γνώση, όχι εξυπνάδα, διότι η άνθρωποι που έχουν βγάλει έως Πέμπτη δημοτικού είναι ποιο έξυπνη και δημιουργηκη και ποιο κοινωνικοποιημενοι από τους σημερινούς ανθρώπους που έχουν πτυχία κτλ, μας το δείχνει η λογική εικόνα που βλέπουμε όλοι μας. Ευχαριστώ