Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Νικόλαος Ραγκούσης,πρ. πάρεδρος Π.Ι. | 4 Μαΐου 2020, 18:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολύ ορθή,ασφαλώς,η γραπτή προαγωγική ή απολυτήρια εξέταση όλων των μαθημάτων της Α ομάδας στο Γυμνάσιο,συνεπώς και της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμμα τείας.Η τελική αυτή αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή στο τέλος ενός προγράμ-ματος σπουδών επιβάλλεται και από τη σύγχρονη παιδαγωγική επιστήμη,που θεωρεί την τελική αξιολόγηση αναπόσπαστο μέρος της διδασκαλίας,αλλά και από την πρα- κτική διδακτική εμπειρία που ομολογουμένως από όλους τους εκπαιδευτικούς,βε- βαιώνει ότι μάθημα που δεν εξετάζεται στο τέλος ενός προγράμμμτος περιέρχεται στην αδιαφορία των μαθητών και ουσιαστικά καταργείται.Με αυτό το παιδαγωγικό σκεπτικό που έχει ισχύ αξιώματος για τη διδασκαλία κάθε μαθήματος,θα πρέπει η ρύθμιση αυτή να πεκταθεί και σε όσα μαθήματα της Β ομάδας κρίνεται αναγκαία από την ιδιαίτερη φύση τους,αλλά οπωσδήποτε και σε όλα τα μαθήματα και των τριών τάξεων του Λυκείου.