Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Χατζηγιαννάκξς | 4 Μαΐου 2020, 18:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ένα ζήτημα που πρέπει να διευθετηθεί και είναι ευκαιρία αυτής της κυβέρνησης να υλοποιήσει, είναι ο εμπλουτισμός του ωρολογίου προγράμματος με μαθήματα όπου τα παιδιά θα αποκτούν και δεξιότητες αλλά επίσης βοηθά και την ψυχολογία τους. Το μάθημα της μουσικής πρέπει να επιστρέψει ως δίωρο στις τάξεις Α-Β όπως παλιότερα. Όλοι γνωρίζουμε από αρχαιοτάτων χρόνων πόσο σημαντικό μάθημα είναι η μουσική κυρίως στην ανάπτυξη του εγκεφάλου. Τα παιδιά των δυο πρώτων τάξεων κουράζονται και μαθήματα όπως η μουσική, η θεατρολογία και τα εικαστικά βοηθούν να αποφορτιστούν από το ήδη βαρύ πρόγραμμα των μαθητών. Είναι ανάγκη τα παιδιά να χαίρονται τις ώρες που παιρνούν στο σχολείο. Ένα μονόωρο καλλιτεχνικό μάθημα δεν αρκεί στα παιδιά και πολλές φορές χάνεται με γιορτές και αργίες. Τέλος είναι σημαντικότατη η θέσπιση μαθήματος χορωδίας τόσο στην Πρωτοβάθμια αλλά και την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα παιδιά αγωνιούν και διψούν για τέτοια μαθήματα, όπου θα εξελιχθούν και θα μάθουν από τα τραγούδια και την ιστορία τους. Ακόμη και ένα προαιρετικό μάθημα μουσικής στο λύκειο είναι πολύ σημαντικό μιας και όλοι γνωρίζουμε πόσο απαιτητικές είναι οι τελευταίες τάξεις του σχολείου και πόσο στρεσάρουν τα παιδιά οι εξετάσεις. Η χορωδία μπορεί να προστεθεί ως δίωρο εβδομαδιαίο μάθημα για να αποφευχθούν φαινόμενα όπου οι εκπαιδευτικοί πρέπει να βρουν έξτρα χρόνο για να προετοιμάσουν εκδηλώσεις και συναυλίες.