Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Νικολά | 4 Μαΐου 2020, 19:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε εποχές όπως η σημερινή είναι αδιανόητο το μάθημα της Πληροφορικής να διδάσκεται μόνο 1 ώρα την εβδομάδα τη στιγμή που οι απαιτήσεις για νέες τεχνολογίες συνεχώς αυξάνονται και προωθούνται δράσεις όπως η ρομποτική κτλ. Ταυτόχρονα πολλά εργαστήρια παραμένουν μη επαρκώς εξοπλισμένα. Χρειάζεται αναλυτική κατάρτιση του προγράμματος, συγγραφή βιβλίου και για το Δημοτικό και διαμοιρασμός των μαθητών ανάλογα με τη χωρητικότητα των εργαστηρίων καθώς πρόκειται για εργαστηριακό μάθημα και πρέπει να γίνεται σωστά ώστε να επιτυγχάνονται τα επιθυμητά αποτέλεσμα. Η Ελλάδα δεν έχει την πολυτέλεια να μείνει άλλη μια φορά ουραγός στις εξελίξεις στις νέες τεχνολογίες. Είναι απόλυτη ανάγκη να αναβαθμιστεί η διδασκαλία του μαθήματος σε 2ωρο, τουλάχιστον από την Γ΄ Δημοτικού και πάνω και, αν είναι δυνατόν, το 2ωρο να είναι συνεχόμενο.