Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Nicolas | 4 Μαΐου 2020, 19:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αύξηση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος Πληροφορικής σε δύο ώρες την εβδομάδα σε κάθε τάξη του Γυμνασίου εξασφαλίζοντας όμως ταυτόχρονα, τον ιδανικό αριθμό μαθητών στο σχολικό εργαστήριο πληροφορικής. και καθιέρωση εργαστηριακού μαθήματος επιστήμης και τεχνολογίας STEM – Robotics. Επαναφορά του 3ωρου εργαστηριακής απασχόλησης των εκπαιδευτικών Πληροφορικής, για την υποστήριξη του ή των εργαστηρίων, αλλά και του υπόλοιπου τεχνολογικού εξοπλισμού του σχολείου. Επαναλειτουργία των ΠΛΗΝΕΤ με υπεύθυνο που να είναι πληροφορικός και όχι διοικητικός υπάλληλος. Άμεση αναβάθμιση εξοπλισμού σε ΟΛΑ τα εργαστήρια της χώρας με νέους υπολογιστές και Κιτ ρομποτικής. Ξεκάθαρος ο ρόλος του καθηγητή πληροφορικής, με απεμπλοκή από το myschool. Πρέπει να γίνει σαφές πως δεν είναι αρμοδιότητα του καθηγητή πληροφορικής. Κρατικό πιστοποιητικό πληροφορικής στη Γ ́ Γυμνασίου (ή και στην Β ́ Γυμνασίου) εντός σχολικού ωραρίου για όλους τους μαθητές όπως γίνεται για το πιστοποιητικό ξένων γλωσσών. Ξεχωριστό μάθημα ρομποτικής- λογικής σκέψης στην Γ ́ Γυμνασίου (αρχές αλγοριθμικής, από μία ώρα το καθένα). Αλλαγή του βιβλίου πληροφορικής αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή και διεύρυνση/ανανέωση της ύλης και εκ νέου ανανέωση του προγράμματος σπουδών, με Σύγχρονες Γλώσσες Προγραμματισμού και Ρομποτική, λογική σκέψη και αλγοριθμική, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στη σύγχρονη πραγματικότητα. Δημιουργία ομίλων πληροφορικής/ρομποτικής ή ομάδων συμμετοχής σε διαγωνισμούς Πληροφορικής. Χειριστές VBI αποκλειστικά καθηγητές πληροφορικής. Ναι στην ουσιαστική διαθεματικότητα.