Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΖΙΟΥΤΗΣ | 4 Μαΐου 2020, 19:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όραμα μηδέν, μια από τα ίδια, να έχουν οι φιλόλογοι και μαθηματικοί δουλειά. Λογοτεχνία έκθεση γλώσσα αυτά που κάνουν "ευαίσθητους", μαθητές και καλλιεργούν εθνική συνείδηση (το κλασικό επιχείρημα υπέρ της γενικής παιδείας). Πρώτον δεν χρειάζομαι εκπαιδευτικό για να μου διδάξει ευαισθησία. Δεύτερον εθνική συνείδηση καλλιεργούν οι νίκες της εθνικής (πχ του Τσιτσιπά, του Αντετοκούμπο, της Στεφανίδου των παιδιών που βραβεύτηκαν στη ρομποτική -για πληροφορική πρόκειται να μη γελιόμαστε). Τρίτο θέλω να μπορώ να επικοινωνώ με τα εφτά δισεκατομμύρια ανθρώπους και πολύ περισσότερες μηχανές του πλανήτη και τα έργα τους, πολύ περισσότερο από τα 11 εκατομμύρια του περίγυρού μου. Πέμπτον όταν θα πάω πανεπιστήμιο θα γράφω εργασίες όχι εκθέσεις. Έκτο δεν έχω ούτε θέλω να πληρώσω φροντιστήρια, γιατί τότε τα υπολογίζω και αλλιώς (πάω έξω και σπουδάζω εκεί -κερδίζω μια γλώσσα και δεν θα κάνω το πτυχίο κορνίζα). Πρόταση: σχολική εφημερίδα αντί έκθεσης και των άλλων, να μάθω να γράφω άρθρα! εκπόνηση εργασιών, όχι copy paste -βάλτε μηχανικούς να μου τα κάνουν, πιστοποιήσεις σε ξένη γλώσσα (βιβλιογραφίας) και πληροφορική. Τέλος προσέξτε τις κατευθύνσεις : να μη δίνω φυσική για να γίνω μηχανικός πληροφορικής, οι πυροσβέστες μιλούν φαρσί αρχαία και όλος ο στρατός σε μία κατεύθυνση -υπάρχει σκοπιμότητα δεν το βλέπετε. Ευχαριστώ.