Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Νίκος Κουραχάνης | 4 Μαΐου 2020, 19:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αφαίρεση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας αποτελεί μια σημαντική οπισθοχώρηση στην ήδη υποβαθμισμένη ανάπτυξη των κοινωνικών επιστημών στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, συνιστά ένα πλήγμα στην ομαλή προετοιμασία φοιτητών Τμημάτων Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών, στα οποία η διδασκαλία της Κοινωνιολογίας κατέχει εξέχουσα θέση. Η διατήρηση της Κοινωνιολογίας ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα και η προσθήκη των Λατινικών ως ειδικό μάθημα για τους εισακτέους στις Φιλοσοφικές Σχολές είναι μια δίκαιη λύση που σέβεται την επιστημονική σημασία των δύο κλάδων και ενισχύει την κριτική σκέψη των πολιτών. Δρ. Νίκος Κουραχάνης, Πρόεδρος Συλλόγου Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής