Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Χρυσάνθη | 4 Μαΐου 2020, 19:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μάθημα της Μουσικής στην Α΄ και Β΄ Τάξη του Δημοτικού πρέπει να ξαναγίνει δίωρο. Η κρίση της πανδημίας έδειξε ξεκάθαρα ότι οι άνθρωποι σε παγκόσμιο επίπεδο στράφηκαν και στηρίχθηκαν ψυχολογικά σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο στη μουσική και το μουσικό τους βίωμα. Η μουσική λοιπόν δεν είναι απλά ένα μάθημα ψυχαγωγίας στο σχολείο, αλλά είναι ένα μάθημα ΖΩΗΣ. Το Δημοτικό Σχολείο κινδυνεύει να μετατραπεί σε ένα τεχνοκρατικό προπαρασκευαστικό κέντρο μετάβασης -και μόνο- στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Βάλε κι άλλες ώρες Αγγλικά, βάλε κι άλλες Πληροφορική, συσσωρεύστε γνώσεις όσες περισσότερες αντέχουν τα παιδιά! Η ψυχική ενδυνάμωση και καλλιέργεια στην παιδική ηλικία όμως έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία για την ενήλικη ζωή του ανθρώπου από την πρώιμη συσσώρευση γνώσεων, αυτό άλλωστε το γνώριζαν καλά οι αρχαίοι μας πρόγονοι!