Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μεσίγκου Σοφία | 4 Μαΐου 2020, 19:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μάθημα των Λατινικών πρέπει να επανέλθει στο Πρόγραμμα του Γενικού Λυκείου, με διαφοροποιήσεις σε σχέση με το παρελθόν. Τα Λατινικά διδάσκονται στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, γιατί ακριβώς προσφέρουν γνώσεις απαραίτητες στους μαθητές, όποια κατεύθυνση σπουδών κι αν ακολουθήσουν. Η γλώσσα αποτελεί βασικό κώδικα επικοινωνίας σε κάθε επιστήμη και η διεθνής ορολογία περιλαμβάνει πλείστους όρους στα Λατινικά. Η επαναφορά τους θα ήταν καλό να γίνει, επομένως, ως μαθήματος Γενικής Παιδείας στις τάξεις του Λυκείου με νέο σχολικό εγχειρίδιο και όχι το προϋπάρχον που διδάχτηκα κι εγώ πριν 33 χρόνια. Μαθήματα, όπως η Κοινωνιολογία και η Πολιτική Παιδεία, είναι απαραίτητα στα νέα κοινωνικά δεδομένα και στην ανάγκη μαθητών με πολιτική κριτική σκέψη.