Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Πηνελόπη | 4 Μαΐου 2020, 19:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν θέλουμε ουσιαστική παιδεία για τα παιδιά μας και όχι στείρα εκπαίδευση για την παραγωγή μελλοντικού ευέλικτου, ευπροσάρμοστου, παραγωγικού εργατικού δυναμικού, χρειάζεται να επενδύσουμε στην τέχνη. Αυτό συνεπάγεται άμεση αύξηση των ωρών της αισθητικής αγωγής, με διδασκαλία του κάθε διακριτού αντικειμένου αποκλειστικά από εκπαιδευτικό της αντίστοιχης ειδικότητας, ο οποίος είναι ο πλέον καταρτισμένος και κατάλληλος για αυτή την εργασία. Ειδικότερα, προτείνεται καταρχήν η εισαγωγή της θεατρικής αγωγής στην Ε και Στ. Η αύξηση των ωρών και των τριών αντικειμένων τουλάχιστον στις μικρότερες τάξεις είναι το δεύτερο ζητούμενο. Επίσης, για το μάθημα της μουσικής προτείνω τη διάθεση δύο ωρών στην πρωτοβάθμια για την προετοιμασία χορωδίας, το οποίο προβλέπεται ήδη για τη δευτεροβάθμια. Για την πρωτοβάθμια προτείνω ένα ευέλικτο μετακινούμενο δίωρο εντός του πρωινού κύκλου, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν όσοι μαθητές επιθυμούν χωρίς να χάνουν πολλές ώρες από τα υπόλοιπα μαθήματα. Με μικρή συνεισφορά ωρών από όλα τα μαθήματα, θα αποσυμφορηθεί το μάθημα της Μουσικής από τον υπερβολικό χρόνο που διατίθεται για την προετοιμασία των σχολικών εκδηλώσεων και ο χρόνος αυτός θα μπορεί να διατεθεί στη διδασκαλία των υπόλοιπων θεματικών του μαθήματος.