Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 4 Μαΐου 2020, 19:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως μέλος της φοιτητικής κοινότητας, θεωρώ εσφαλμένη την απόφαση του υπουργείου να αφαιρέσει το μάθημα της κοινωνιολογίας από τα σχολεία. Μεγαλώνοντας μας έμαθαν ότι το σχολείο σαν θεσμός έχει στόχο την προετοιμασία των παιδιών για να βγουν όσο γίνεται πιο έτοιμα στην κοινωνία. Όπως φανερώνει και η ονομασία του μαθήματος, η κοινωνιολογία έχει άμεση σχέση με την μελέτη της κοινωνίας και ως αποτέλεσμα δίνεται η ευκαιρία στους μαθητές να αποκτήσουν μια εικόνα για το τί σημαίνει "κοινωνία". Επίσης βοηθάει τους μαθητές να βάλουν τα θεμέλια ώστε να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη, η οποία είναι από τα μεγαλύτερα εφόδια που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος μεγαλώνοντας. Με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το εκπαιδευτικό μας σύστημα, είναι λίγα τα μαθήματα τα οποία κεντρίζουν το ενδιαφέρον των μαθητών, η κοινωνιολογία αναμφισβήτητα είναι ένα από αυτά τα μαθήματα και η απομάκρυνση του, θα απομακρύνει και όλα αυτά τα παιδιά τα οποία δεν μπαίνουν στην αίθουσα μόνο για να μην χρεωθούν την απουσία. Ελπίζω όλα αυτά τα σχόλια να φτάσουν στα αρμόδια πρόσωπα και να παρθεί η σωστή απόφαση στο τέλος.