Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Εύη | 4 Μαΐου 2020, 19:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μάθημα της μουσικής θα μπορούσε να συνεισφέρει πολύ πιο ουσιαστικά στη σχολική ζωή αν ήταν δίωρο για όλες τις τάξεις.Οι σχολικές γιορτές επίσης και τα διάφορα projects που πάντα απαιτούν τη συμμετοχή ενός μουσικού συνόλου,είτε αυτό είναι χορωδία,είτε ορχήστρα,για την ώρα διεκπεραιώνονται με μεγάλη δυσκολία.Είναι απαραίτητο να δοθεί χρόνος στο ωρολόγιο πρόγραμμα για χορωδία.Ας γίνει προαιρετικό μάθημα έστω και εκτός ωρολογίου.Σε άλλα εκπαιδευτικά συστήματα είναι θεσμοθετημένη η χορωδία για όλες τις τάξεις του Δημοτικού.Οι τάξεις Α και Β μαζί για μία διδακτική ώρα και οι υπόλοιπες τάξεις πάλι όλες μαζί για άλλη μία.Έχει προκύψει από σύγχρονες έρευνες ότι η συμμετοχή των παιδιών σε τέτοια σύνολα βελτιώνει τόσο τις σχολικές τους επιδόσεις, όσο και τις κοινωνικές τους σχέσεις στα πλαίσια της σχολικής ζωής.