Η αξιολόγηση είναι απαραίτητη για τη βελτίωσή μας.Το επιχείρημα πως κάποιος που διδάσκει πολλά χρόνια θεωρούνταν επαρκής και μετά την αρνητική του αξιολόγηση ξαφνικά δεν είναι επαρκής, είναι σαθρό και μη αληθές (με όρους Νεοελληνικής Γλώσσας Γ΄Λυκείου). Το ότι κάποιος διδάσκει πολλά χρόνια δε σημαίνει πως είναι και επαρκής ή εκτελεί επαρκώς τα διοικητικά και εκπαιδευτικά του καθήκοντα. Η αξιολόγηση δεν είναι τιμωρητική, αλλά ενισχύει τη δράση των εκπαιδευτικών. Στην αξιολόγηση δε του διδακτικού έργου καλό θα ήταν να λαμβάνεται υπόψη και η αξιολόγηση των μαθητών, οι οποίοι είναι οι μόνοι που μπορούν να πουν εάν έμαθαν από έναν εκπαιδευτικό ή όχι. Άλλωστε, όπως όλοι γνωρίζουμε, οι μαθητές μας είναι και οι πιο αυστηροί κριτές μας.
Η αξιολόγηση είναι απαραίτητη για τη βελτίωσή μας.Το επιχείρημα πως κάποιος που διδάσκει πολλά χρόνια θεωρούνταν επαρκής και μετά την αρνητική του αξιολόγηση ξαφνικά δεν είναι επαρκής, είναι σαθρό και μη αληθές (με όρους Νεοελληνικής Γλώσσας Γ΄Λυκείου). Το ότι κάποιος διδάσκει πολλά χρόνια δε σημαίνει πως είναι και επαρκής ή εκτελεί επαρκώς τα διοικητικά και εκπαιδευτικά του καθήκοντα. Η αξιολόγηση δεν είναι τιμωρητική, αλλά ενισχύει τη δράση των εκπαιδευτικών. Στην αξιολόγηση δε του διδακτικού έργου καλό θα ήταν να λαμβάνεται υπόψη και η αξιολόγηση των μαθητών, οι οποίοι είναι οι μόνοι που μπορούν να πουν εάν έμαθαν από έναν εκπαιδευτικό ή όχι. Άλλωστε, όπως όλοι γνωρίζουμε, οι μαθητές μας είναι και οι πιο αυστηροί κριτές μας.