Κ.Υπουργέ, θα ήθελα να εκφράσω την έντονη δυσαρέσκειά μου αναφορικά με τη θεσμοθέτηση των εισαγωγικών εξετάσεων στα Πρότυπα Λύκεια, όπως αναγράφεται στο άρθρο 18. Ως εκπαιδευτικός διερωτώμαι για το νόημα των διαδοχικών εξετάσεων... Άραγε τι επιδιώκεται μέσω αυτών; Η εκ νέου αξιολόγηση των μαθητών τρία χρόνια μετά ή η ακύρωση της προηγούμενης επίπονης πρόσπάθειάς τους και τελικά η αποστροφή τους προς τη μάθηση; Και όλη αυτή την ακύρωση πως καλούνται τα συγκεκριμένα παιδιά να τη διαχειριστούν στην παρούσα φάση της ζωής τους, αλλά και στη μετέπειτα πορεία τους; Ειλικρινά, αμφιβάλλω για το απόθεμα των ψυχικών τους αντοχών, γεγονός που με λυπεί αφάνταστα... Και εμείς ως γονείς πως καλούμαστε να υποστηρίξουμε όλη αυτή αυτή την αντιφαση, που απορρέει από τις συνεχείς αξιολογήσεις; Προσποιούμενοι ότι η συγκεκριμένη διαδικασία αποσκοπεί τελικά στην καλλιέργεια μιας θετικής σχέσης με τη μάθηση, την οποία άλλωστε πρεσβεύει και το εκπαιδευτικό μας σύστημα;;; Ή επεξηγώντας δήθεν ότι η επικείμενη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση είναι απαραίτητο να θεσμοθετηθεί, γιατί στοχεύει στην ανάδειξη των πραγματικών ικανών μαθητών;;;
Με εκτίμηση,
Γκότση Φωτεινή
Κ.Υπουργέ, θα ήθελα να εκφράσω την έντονη δυσαρέσκειά μου αναφορικά με τη θεσμοθέτηση των εισαγωγικών εξετάσεων στα Πρότυπα Λύκεια, όπως αναγράφεται στο άρθρο 18. Ως εκπαιδευτικός διερωτώμαι για το νόημα των διαδοχικών εξετάσεων... Άραγε τι επιδιώκεται μέσω αυτών; Η εκ νέου αξιολόγηση των μαθητών τρία χρόνια μετά ή η ακύρωση της προηγούμενης επίπονης πρόσπάθειάς τους και τελικά η αποστροφή τους προς τη μάθηση; Και όλη αυτή την ακύρωση πως καλούνται τα συγκεκριμένα παιδιά να τη διαχειριστούν στην παρούσα φάση της ζωής τους, αλλά και στη μετέπειτα πορεία τους; Ειλικρινά, αμφιβάλλω για το απόθεμα των ψυχικών τους αντοχών, γεγονός που με λυπεί αφάνταστα... Και εμείς ως γονείς πως καλούμαστε να υποστηρίξουμε όλη αυτή αυτή την αντιφαση, που απορρέει από τις συνεχείς αξιολογήσεις; Προσποιούμενοι ότι η συγκεκριμένη διαδικασία αποσκοπεί τελικά στην καλλιέργεια μιας θετικής σχέσης με τη μάθηση, την οποία άλλωστε πρεσβεύει και το εκπαιδευτικό μας σύστημα;;; Ή επεξηγώντας δήθεν ότι η επικείμενη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση είναι απαραίτητο να θεσμοθετηθεί, γιατί στοχεύει στην ανάδειξη των πραγματικών ικανών μαθητών;;; Με εκτίμηση, Γκότση Φωτεινή