Ως εκπαιδευτικός και μητέρα, διαφωνώ με την ένταξη της σεξουαλικής αγωγής στο Νηπιαγωγείο. Τα παιδιά σε αυτήν την πρώιμη ηλικία μαθαίνουν μέσα από το συμβολικό παιχνίδι και τον μιμητισμό και πολύ εύκολα μπορούν να οδηγηθούν σε επικίνδυνα για την ψυχοσωματική τους υπόσταση και υγεία παιχνίδια…
Οφείλουμε να διαφυλάξουμε την ακεραιότητα και αθωότητα της αγνής παιδικής ψυχής, προβάλλοντας στο σχολεία πρότυπα οικογενειακής ζωής που θα ενσταλάζουν στις ψυχές των παιδιών την βεβαιότητα ότι οι αληθινές προσωπικές σχέσεις των συζύγων οικοδομούνται με αγάπη, άδειασμα και ολοκλήρωση μέσα στο μυστήριο του γάμου. Έτσι σταδιακά και σε βάθος χρόνου χωρίς βιασύνη και επιβολή, θα εννοούν ότι η επιτυχημένη σεξουαλική σχέση είναι το δώρο βαθιάς ένωσης και αληθινής αγάπης. Το έργο της σεξουαλικής διαπαιδαγώγης στην πρώιμη παιδική ηλικία πρέπει να ανήκει εξ ολοκλήρου στους γονείς των παιδιών και η ώριμη στάση τους σε αυτό το θέμα να προκύπτει αβίαστα μέσα από υγιή πρότυπα του περιβάλλοντός τους.
Ως εκπαιδευτικός και μητέρα, διαφωνώ με την ένταξη της σεξουαλικής αγωγής στο Νηπιαγωγείο. Τα παιδιά σε αυτήν την πρώιμη ηλικία μαθαίνουν μέσα από το συμβολικό παιχνίδι και τον μιμητισμό και πολύ εύκολα μπορούν να οδηγηθούν σε επικίνδυνα για την ψυχοσωματική τους υπόσταση και υγεία παιχνίδια… Οφείλουμε να διαφυλάξουμε την ακεραιότητα και αθωότητα της αγνής παιδικής ψυχής, προβάλλοντας στο σχολεία πρότυπα οικογενειακής ζωής που θα ενσταλάζουν στις ψυχές των παιδιών την βεβαιότητα ότι οι αληθινές προσωπικές σχέσεις των συζύγων οικοδομούνται με αγάπη, άδειασμα και ολοκλήρωση μέσα στο μυστήριο του γάμου. Έτσι σταδιακά και σε βάθος χρόνου χωρίς βιασύνη και επιβολή, θα εννοούν ότι η επιτυχημένη σεξουαλική σχέση είναι το δώρο βαθιάς ένωσης και αληθινής αγάπης. Το έργο της σεξουαλικής διαπαιδαγώγης στην πρώιμη παιδική ηλικία πρέπει να ανήκει εξ ολοκλήρου στους γονείς των παιδιών και η ώριμη στάση τους σε αυτό το θέμα να προκύπτει αβίαστα μέσα από υγιή πρότυπα του περιβάλλοντός τους.