Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Ευδοξία Μπανανή | 4 Μαΐου 2020, 20:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μία από τις βασικές ανάγκες του Δημοτικού Σχολείου είναι η αύξηση των ωρών του μαθήματος της Μουσικής σε 2 ώρες την εβδομάδα. Τα τελευταία χρόνια έχει διαπιστωθεί σε έρευνες ότι η μουσική συμβάλλει τόσο στην ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης, όσο και στις κινητικές-νοητικές δεξιότητες του ανθρώπου. Το μάθημα της μουσικής άλλωστε, πέρα από την συμμετοχή των μαθητών σε σχολικές εκδηλώσεις, αποτεί ένα βασικό πυλώνα ενίσυχης της κατανόησης του Πολιτισμού και των Επιστημών γι'αυτό και μπορεί να συνδεθεί με όλα τα άλλα μαθήμτα διαθεματικά (π.χ. ως μέρος τη ευέλικτης ζώνης). Μέσω της μουσικής το άτομο μπορεί να αυτενεργεί δημιουργικά και να αναλαμβάνει υπεύθυνους ρόλους. Με 1 μόνο ώρα μουσικής την εβδομάδα οι δυνατότητες που δίνονται στους μαθητές περιορίζονται στο ελάχιστο και το μάθημα διατηρείται ως μια μικρή αναφορά σε ένα τεράστιο φάσμα πληροφοριών, που η ουσία του δεν είναι απλά η ψυχαγωγία. Αρα το αίτημα της αύξησης των ωρών του μαθήματος της Μουσικής σε 2 την εβδομάδα δεν αποτελεί παράκληση των εκπαιδευτικών, αλλά ενίσχυση των μαθητών σε πολλαπλά πεδία!