Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα | 4 Μαΐου 2020, 20:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο ωρολόγιο πρόγραμμα της α΄βαθμίδας – Δημοτικό Σχολείο, το μάθημα της μουσικής διδάσκεται μόνο 1 ώρα την εβδομάδα σε κάθε τάξη.Αυτό όμως είναι παράδοξο καθώς σύμφωνα με τεκμηριωμένες επιστημονικές έρευνες, που μπορεί κανείς εύκολα να αναζητήσει σε σύγχρονη αλλά και παλαιότερη βιβλιογραφία, η θετική επίδραση της διδασκαλίας του μαθήματος μουσικής είναι τεράστια για όλους τους μαθητές. Επιπλέον μέσα σε μόνο μία διδακτική ώρα ο ε/η εκπαιδευτικός καλείται να: εφαρμόσει και να πετύχει τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος προετοιμάσει και υλοποιήσει σχολικές εορτές, (28η Οκτωβρίου, Πολυτεχνείου, 25η Μαρτίου, Χριστουγέννων, λήξης σχολικού έτους) πάρει μέρος ή να αναλάβει την υλοποίηση διαφόρων σχολικών προγραμμάτων – δραστηριοτήτων, (πολιτιστικά, περιβάλλοντος, etwinning, erasmus, κλπ) προετοιμάσει και υλοποιήσει εκδηλώσεις του σχολείου για διάφορες ''Ημέρες''όπως η ''Ημέρα κατα της σχολικής βίας'' – 6 Μαρτίου, κ.λ.π. Διαχειρίζεται θέματα παιδαγωγικού χαρακτήρα, (π.χ. Μια παρεξήγηση μεταξύ μαθητών στη διάρκεια του διαλείμματος κλπ) Είναι κατανοητό πως καμιά από τις παραπάνω κατηγορίες δεν μπορεί να αγνοηθεί. Η μουσική αποτελεί βασική γέφυρα της επικοινωνίας και του “ανοίγματος του σχολείου” στην ελληνική κοινωνία. Ο/Η εκπαιδευτικός μουσικής εδώ και πολλά χρόνια εργάζεται υπερωριακά και χωρίς αμοιβή σε ένα ανύπαρκτο νομικό πλαίσιο που να τον καλύπτει. Για τους παραπάνω λόγους, είναι απαραίτητη η αύξηση διδασκαλίας του μαθήματος της μουσικής στο δημοτικό σχολείο, από μία (1), τουλάχιστον σε (2) για κάθε τάξη την εβδομάδα.