Οι νέες δεξιότητες που εισάγονται στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να σχετίζονται με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Αφενός το άρθρο 1 είναι πολύ αόριστα γραμμένο και επιτρέπει την εισαγωγή της διδασκαλίας παντοίων ειδών ''δεξιοτήτων''αφετέρου η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν αποτελεί ούτε σχετίζεται με ''δεξιότητα'' και δεν αφορά τις τρυφερές ηλικίες των μαθητών των νηπιαγωγείων και των δημοτικών. Αποτελεί καταχρηστική ερμηνεία και κατά το δοκούν εφαρμογή, μη ηθική και μη νόμιμη εξέλιξη για την εκπαίδευση της πατρίδας μας που τελικά υποβαθμίζει το σχολείο, το έργο των εκπαιδευτικών και την παρεχόμενη παιδεία.
Οι νέες δεξιότητες που εισάγονται στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να σχετίζονται με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Αφενός το άρθρο 1 είναι πολύ αόριστα γραμμένο και επιτρέπει την εισαγωγή της διδασκαλίας παντοίων ειδών ''δεξιοτήτων''αφετέρου η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν αποτελεί ούτε σχετίζεται με ''δεξιότητα'' και δεν αφορά τις τρυφερές ηλικίες των μαθητών των νηπιαγωγείων και των δημοτικών. Αποτελεί καταχρηστική ερμηνεία και κατά το δοκούν εφαρμογή, μη ηθική και μη νόμιμη εξέλιξη για την εκπαίδευση της πατρίδας μας που τελικά υποβαθμίζει το σχολείο, το έργο των εκπαιδευτικών και την παρεχόμενη παιδεία.