• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΕΤΡΟΧΕΙΛΟΥ ΘΕΟΔΟΥΛΗ' | 4 Μαΐου 2020, 20:31

    Αναφορικά με το άρθρο 18 για τα Πρότυπα Σχολεία Αξιότιμη Κα Υπουργέ καλησπέρα σας, Θεωρώ πραγματικά βάναυσο τον τρόπο αντιμετώπισης των παιδιών των Προτύπων από την πλευρά της Πολιτείας αν τους εξαναγκάσετε να συμμετάσχουν ξανά σε εξετάσεις. Η κόρη μου βρίσκεται στην Ιωνίδειο, στην πρώτη τάξη του Γυμνασίου (Α2), σηκώνεται από τα χαράματα για να πάει στο σχολείο καθώς διαμένουμε Χαϊδάρι, κι έρχεται κατάκοπη το μεσημέρι για να συνεχίσει να μελετάει μέχρι αργά το βράδυ. Σας διαβεβαιώνω ότι ήδη αυτά τα παιδιά ταλαιπωρούνται αρκετά. Οι απαιτήσεις των καθηγητών τους, τα συνεχή διαγωνίσματα και τεστ τους εξουθενώνουν αλλά ταυτόχρονα τους έχουν μάθει να μελετούν σκληρά προκειμένου να εκπληρώσουν τους στόχους τους. Και τώρα με το άρθρο 18, όλα αυτά ανατρέπονται. Πόσα μπορεί να αντέξει αλήθεια ένα παιδί; Αρχικά για την εισαγωγή της, κόπιασε, διάβασε σκληρά για να μπει στο σχολείο των αρίστων. Αυτό τον χρόνο, προσπάθησε να προσαρμοστεί - όλοι γνωρίζουμε πόσο δύσκολη είναι η προσαρμογή των παιδιών από το δημοτικό στο γυμνάσιο. Μακριά από το σπίτι της, χωρίς τις φίλες της από τη γειτονιά, ξεκίνησε για να κυνηγήσει το όνειρό της. Και τώρα τι; Τι ζητάτε κυρία Υπουργέ από όλα αυτά τα παιδιά; Να ξαναδώσουν εξετάσεις για να αποδείξουν τι; Αξίζει άραγε τόσος κόπος, τόση προσπάθεια; Κι αν αποτύχουν τα παιδιά, θα επιστρέψουν στη γειτονιά ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ; Γιατί γνωρίζετε ότι πολλοί θα πουν ότι δεν ήταν ικανοί - επαρκείς και γι΄αυτό επέστρεψαν. Και πως θα προσαρμοστούν σε άλλο σχολικό περιβάλλον όταν έμαθαν να μορφώνονται ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ;;;; Αλήθεια, πιστεύετε ότι αξίζουν μία τέτοια μεταχείριση όλα αυτά τα παιδιά; Συνεχείς εξετάσεις και ανταγωνισμός, για να αποδείξουν τι; Τώρα, αρχίζει η κόρη μου να προσαρμόζεται. Δεν θα ήθελα το παιδί μου στην εφηβεία να ταλαιπωρηθεί χωρίς λόγο και με άλλες απαιτητικές εξετάσεις γιατί οι γονείς της δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να την βάλουν σε ένα καλό ιδιωτικό σχολείο. Γιατί αυτό είναι το θέμα. Το καλό ιδιωτικό - που δεν έχει όμως τους άριστους - θα εξασφάλιζε σε όλα αυτά τα παιδιά των προτύπων την ηρεμία τους, αλλά ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ. ΓΙΑΤΙ ΑΓΩΝΙΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ή ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΝΩΣΤΩΝ ΤΟ ΠΡΩΙ Ή ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ -ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ - ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥΣ. Δείξτε ΕΛΕΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ !!! ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ - ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΛΗΡΩΣΗ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ, ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΦΗΒΟΙ. ΘΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ...ΕΙΝΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.... ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΟΡΤΩΝΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ -να τους μετατρέψουμε δηλαδή σε πειραματόζωα επειδή έτσι θελήσαμε. ΛΙΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΛΑΒΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΥΠΟΨΗ ΣΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.