Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γερομήτσος Ιωάννης | 4 Μαΐου 2020, 20:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ύστερα από τόσα και τόσα το έζησα και αυτό… Είμαι πατέρας παιδιού της Α Λυκείου και πραγματικά θα ήθελα πολύ να γνωρίσω τους ιθύνοντες που το σκέφτηκαν!!! Μάλλον θα πρέπει να «δείξουν» κάποιο έργο για να δικαιολογήσουν τη θέση τους… Σκέφτηκαν οι υπεύθυνοι αυτοί, ότι πρέπει να παραμείνει η Κοινωνιολογία στις πανελλαδικές γιατί δημιουργεί σκεπτόμενους πολίτες και καλλιεργεί την κριτική σκέψη; Σκέφτηκαν ότι μέσα από το μάθημα αυτό τα παιδιά κατανοούν την κοινωνία; Από πού θα αποκτήσουν τη γνώση αυτή; Ή μήπως τους θέλετε χωρίς γνώση και κρίση; Είναι λάθος να καταργηθεί από πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα. Ας μείνει μαζί με τα Λατινικά και τα παιδιά που θέλουν φιλοσοφικές σχολές να δίνουν Λατινικά, ενώ τα παιδιά που θέλουν κοινωνικές ή/και πολιτικές επιστήμες να δίνουν Κοινωνιολογία. Δύσκολο να το σκεφτεί κανείς αυτό… Με παρηγορεί ότι αυτό που πάτε να κάνετε συμβαδίζει με το πνεύμα της εποχής που ζούμε… Το παράλογό!!!